Andy szemszöge:
Apám üzent nekem, hogy ha jót akarok magamnak akkor találkozzunk a halastónál. Ennyi állt csak benne. Nem tudom miért de nagyon rossz előérzetem van. Összeszedtem a cuccaimat és el is indultam. Kb 10 percet vezettem mire ide értem. A lámpák még nem égtek úgyhogy előbb ide értem mint ő. Bementem a faházba és az a látvány ami fogadott nem tudtam hova tenni. Amy képeivel volt telerakva a fal. Ezek mégis, hogy kerültek ide? Apám tette ide őket? De miért? Mi a szart akar tőle?
Úgy érzem itt többről van szó. Nem azon akadt ki ennyire, hogy itt kapta Amyt. Nem itt valami más is van a háttérben. Muszáj lesz minél előbb megtudnom, hogy mi folyik itt.
-Andyyy,gyere ki kisfiam mondani akarok neked valamit.
Kimentem a házból és ő ott állt a halastóval szemben.
-Mi ez az egész? Mégis mi folyik itt?
-Nocsak, nocsak édesfiam mi történt? Csak nem érdekel téged a lány? Mondjuk meg kell hagyni eléggé szemrevaló teremtés.
-Ne tereld a témát! Most azonnal mondd el mi folyik itt különben..
-Különben mi lesz? Csak nem megölsz? Ne nevettes Andy
-Nem tudod mire vagyok képes ha róla van szó. Úgyhogy kivele mondd el az igazat!
-Rendben de csak mert ennyire szépen kérted. A nagy igazság az kisfiam, hogy az a lány nem hozzád való. Nem akarom, hogy közötök legyen egymáshoz. Hozzád nem egy ilyen cafka illik én ennél jobb nevelésben részesítettelek. Bárkit megkaphatsz Andy neked miért pont ő kell?
-Hogy mondhatsz ilyet? Nem is ismered őt.
-Őt igaz nem ismerem. De az anyját annál inkább. Emlékszel egyszer meséltem neked egy nőről. Akibe őrülten szerelmes voltam még régen. Na ez volt Amy anyja. Én mindent megadtam neki amit akart pénzt, ruhákat, táskát de ő neki ez nem volt elég. Nem tudta értékelni ezért inkább lelépett egy másik palival. Én mondtam neki, hogy élete legnagyobb hibáját fogja elkövetni ha engem elhagy. Erre csak mindig azt mondta, hogy nem a pénzemre volt szüksége hanem arra, hogy szeressem őt. És ezért lépett le azzal a másik fickóval mert, hogy én nem szerettem. A szeretet a gyengéknek való. Mindegy. Ő nem hallgatott rám, és nézd meg mi lett a vége. Szegény sajnálatos módon meghalt. De kár érte, szép nő volt.
-Az nem lehet, hogy ő volt.
-De nagyon is kisfiam. A barátnőd is erre a sorsra fog jutni, hogyha nem tudja befogni azt az édes kis pofikáját. Túlságossan is gyanakszik. Nem hiányzik nekem az, hogy egy tizenéves miatt megkérdőjelezzék a hatalmamat.
-Te nem vagy normális! Nem hagyom, hogy bántsd őt. Ha hozzá mersz érni akkor Istenre esküszöm megöllek.
-Ezek nagyon nagy szavak Andy. De lásd, hogy milyen nagylelkű vagyok adok 24 órát, hogy eltűntesd őt. Ha nem sikerül elrejtened akkor megfogom ölni őt a szemed láttára. Gondold végig szegény lánynak nincs családja és kiderülne, hogy neked meg közöd volt az anyja halálához. Milyen csalódott lenne. Soha többé nem bízna benned.
-Rohadj meg! Soha nem fogsz megtalálni minket. Mindig is tudtam, hogy érzéketlen vagy. De, hogy ennyire? Semmit sem számít, hogy én szeretem őt?
-Jaaj a szívem szakad meg érted kisfiam. Már rég meg kellett volna szabadulnom tőled is. Mindig csak teher voltál számomra. Az elején még bíztam benne, hogy majd tovább viszed a családi üzletet. De túl gyenge vagy te ehez a szakmához.
-Na ide figyelj te utolsó féreg! Nem mondom el mégegyszer. Ha a jövőben csak egyszer is meglátlak a saját kezemmel foglak kibelezni. Amíg én élek addig nem hagyom, hogy Amynek bármi baja essen. Remélem eléggé világos voltam.Ezzel a lendülettel sarkon fordultam és amilyen gyorsan csak tudtom menekültem erről a helyről. Beültem a kocsiba és egyenesen Amy felé vettem az irányt. Az életem árán is megfogom védeni őt.
Soha nem hagylak magadra Amy!
YOU ARE READING
Crazy in love[Andy Biersack]
FanfictionAmy Butler és Andy Biersack Egy lány zűrös múlttal vág bele új iskolájába mit sem sejteve, hogy élte legnagyobb kalandja várja. Egy vad és sejtelmes fiú mellett.