5 rész- Apai szigor

226 15 0
                                    

Andy szemszöge:

Mi faaasz? Ezt nem hiszem el hogy nem hagynak aludni. Ki üvöltözik ilyenkor? Várjunk nem egyedül vagyok? Ja persze itt van..... baszki elfelejtettem a nevét majd megkérdezem tőle miután visszajöttem a szobába. Ez nem tetszik nekem egyre rosszabb érzésem van. Várjunk csak Apám kiabál a kiscsaj anyjával ő mit keres itt? Lényegtelen de akkor sem üvöltözhet így vele. Mire észbe kaptam apám elővett egy kést és leszúrta a nőt. Majd felém fordult és azt mondta.
-Fiam ez legyen a mi kis titkunk, nem szeretem ha nem fogadnak szót az emberek. Nagy kár egy ilyen gyönyörű nőért.

Hát igen nem szereti, hogy ha az emberek nem úgy cselekednek ahogy ő akarja. Tapasztalatból mondom. Mikor 8 éves lehettem apám megtiltotta nekem hogy a tesómmal legyek. Nem fogadtam neki szót ezért mivel a "fiam" vagy alapelven működött, csak enyhe büntetést kaptam. Megjegyzem nagyon nagy lelkű volt tőle. Eltiltott minket egymástól és elküldte őt az egyik barátjához mondván, hogy ott jobb helye lesz. Elmélekedésemből Natasa?? szakított ki. Ennyi érzelmet még ember arcán nem láttam, egyszerűen lefagytam. Nem hittem volna, hogy az Anyja ennyit jelent neki. Már megint túl sokáig voltam a gondolataimba merülve. Ismét Veronica??? szólt. Basszus annyira idegesít, hogy nem jut eszembe a neve. Most tűnt fel milyen szép hangja van. Andy miket beszélsz nehogy beleszeress. Úgy is tudjuk mi történt a volt barátnőiddel. Várjunk csak mit is mondott?
-Azt mondtam hívj mentőt most azonnal mert ha nem istenemre mondom olyat teszek amit még én is megbánok!
-Ooookés hívom is őket.

Nagyon meglepődtem, hogy ilyen határozott lett, ezért engedelmes kisfiú módjára kimentem és hívtam a mentőket. Lementem a ház elé, hogy ha ide érnek, akkor egyből eltudjunk indulni apámékhoz. Lehet nem kellett volna ott hagynom őket ketten. Na mindegy most az a legfontosabb, hogy az anyját mielőbb ellássák. Tíz perc telt el mire megérkeztek egyből rohantam hozzájuk. Oda sem értem de már elkezdtek faggatni még is mi történt?
Azt nem mondhatom, hogy a saját apám szúrta le azt az ártatlan nőt?
-Uram jól van? Olyan sápadtnak tűnik?
-Igen jól vagyok és nem tudom mi történhetett. Ahogy mondtam mire hazaértünk úgy találtuk őt a konyhán.

Lehet életem legnagyobb hibáját követtem el de nem márthatom be az apámat. Mire felértünk csak annyit láttam, hogy apám megsimogatja Lily??? arcát. Mit ne mondjak eléggé furcsa szitu volt. Naa mindegy. A mentősök felrakták az anyját egy hordágyra és már indultunk is. Drága alvó partnerem gyors bement még a lakásukba gondolom átöltözni, hogy ne ijedjenek meg tőle a betegek. Én lent vártam őt az autóban mikor már öt perc is eltelt. Kezdtem azt gondolni, hogy apám vele is csinált valamit. De mielőtt még bepánikolhattam volna megláttam ahogy rohan a kocsihoz. Az a sok érzelem mind eltünt arról a gyönyörű arcáról mintha robottá alakult volna. Elindult a mentő én az egyik oldalon ültem ő meg a másikon. Eléggé alacsony szegény nőnek a pulzusa nem hiszem, hogy túl fogja élni. Nagyon remélem, hogy nem lesz semmi baja. Azt nem tudnám elviselni. Most úgy elszívnék egy cigit de itt nem lehet. Hirtelen halk motyogásra lettem figyelmes. Az ugye nem az amire gondolok? Tele van hegekkel a keze az nem lehet, hogy egy ilyen lány bántsa magát. Mégis miért? Ki a fasz miatt? Muszáj féken tartanom magamat nem akarom mégjobban kiakasztani. Egyszerűen csak fáj, hogy így kell látnom. Régen én is csináltam de most már nem.
Megint csönd.Megfogta az anyja kezét és elkezdett sírni. Nagyon fájt így látnom, végül megszólalt.
-Anya ígérem neked nem lesz semmi baj én itt vagyok melletted bármi legyen csak ne add fel. Kérlek.

Ebben a pillanatban valami összetört bennem csak azt tudtam, hogy mellette kell lennem bármi is történjen vele.

Sziasztook remélem tetszett ez a rész is! ☺️☺️

Crazy in love[Andy Biersack]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora