פקחתי את עיני וראיתי אותו,ראיתי את ניקולס שוכב לידיי קפצתי בבהלה ובאינסטינקט הראשוני שאלתי ''א.. ניקולס מה אתה עושה כאן ? '' ניקולס היה שקוע בשינה לא הגיב למה שאמרתי, הסתכלתי עליו במשך חמש דקות הוא הוא.. הוא היה כל כך יפה השיער שלו כל כך יפה העיינים שלו והגוף כל כך חטוב ,הוא היה מושלם , ניקולס היה מושלם..
בלי ששמתי לב הוא פקח את עיניו ,הסתכל עלי וחייך ''בוקר טוב אישתי..'' הסתכלתי עליו בבהלה , מה.. ניקולס מה אמרת עכשיו ? ..
אמרתי ''בוקר טוב אישתי '' אישתך ? שאלתיי בבהלה ''כן'' הוא קרץ לעברי ממתי אישתך ?היום קבעתי וככה הוחלט ואני לא רוצה שנתווכח על זה יותר.. הוא התקרב אלי ונשיק אותי בלהט לחש באוזני ''אליס אני רוצה אותך'' נרתעתי אחרנית וקמתי לעבר החברה ,לקחתי לי עוגיה וכוס חלב ,מידי פעם זרקתי לעבר ניקולס מבטים של ''נהיית מוזר..'' כל פעם שהסתכלתי אליו הוא קרץ לי וחייך .פתאום הוא נעמד על השולחן ואמר '' חברה יש לי הודעה '' כולם הסתכלו על ניקולס בבהלה הוא חייך ואמר ''אני ואליס מתחתנים '' ירקתי את החלב החוצה והסתכלתי עליו במבט מופתע ,כולם התחילו לצרוח סביבי ''מזל טוב מזל טוב '' הם קפצו וחייכו .הייתי פשוט בהלם ,ניקולס לא הפסיק לצחוק ולחייך ולקפוץ כמו משוגע -רצתי לשירותים וקברתי את ראשי בין ברגליים לחשתי לעצמי''למה זה מגיע לי אני רק בת 16 '' עוד לא התחלתי את החיים שלי .:( שמעתי מישהו פותח את הדלת זה היתה ברנדה (אחת מהחבורה '' היא ראתה אותי יושבת ברצפה אז ומזילה דמעות ''למה את בוכה ?את צריכה להיות שמחה את אוהבת אותו הוא אוהב אותך ואתם מתחתנים אז למה את ככה ? '' הסתכלתי עליה וחייכתי בזיוף ''אני פשוט מתרגשת מידי '' אמרתי בלעג היא חייכה וחיבקה אותי ''אז זה העיניין (;'' -צחקתי בלית ברירה וקמתי החוצה ..כולם חיבקו אותו ואיחלו לי מזל טוב ,העפתי מבט לניקולס וחייכתי בזיוף הוא קרץ לי וחייך ..
YOU ARE READING
this is my story..
Romansaהסיפור הוא באמת מעניין יש בו מתח פעולה אהבה בגידות וכן זה חלום שחלמתי;) זה סיפור ראשון שלי ואני מקווה שתקראו ותהנו אני אשמח לקבל עצות ודעות ונקודת לשפר סו אב פאן, לאב יו:3