פרק 14:-

499 22 2
                                    

"סבא .. הוא"

"מה קרה לו"? ג'ו צרח וניגש לרופא, תפב בחולצתו ודמעות בעיניו, קרלוס ישב עליי, הוא כבר נרדם .. חבק אותו חזק והסתכל לעבר ג'ו. 

"נשאר לו כמה שעות .." רופא לחש וג'ו נפל על ברכיו

"אני רוצה לראות אותו. "ג'ו נכנס לחדרו של סבא בריצה. 

נקודת מבט של ג'ו: -

ראיתי את הרופא יוצא מהחדר שסבא היה בו, הרופא אמר משהו ולא המשיך תפסתי בחולצותתת והכרחתי אותו לדבר הוא אמר שנשארווו לו כמה שעות לחיותתת ורק רציתי לראות אותו לשמוע אותו לנשק אותו בלחייי לחבק אותו חזק ולהגיד לו שאני אוהב אותו ,נכנסתי בריצה לחדר שראיתי מכונות.מחוברות לסבא שלי רצתי למיטתו שרק עיין אחת שלו היתה פתוחה והיה לו מכשיר על האף וחוטים מחוברים לידיים..  הסתכלי עליו ודמעות בעיני.. 

"אתה לא יכול לעזוב אותי, בכיתי מעט ישבתי לידו והחזקתי בידו חזק "אתה לא יכול סבא אתה לא..  מי ידאג לי ולקרלוס ויהיה איתי מי יצחיק אותי מי תהיה דמות בוגרת בבית סבא אסור לך אמא סוחרת סמים בחוץ ואבא מת שהייתי בן 10 אסור לך לעזוב אותי:(" ידי הזיעו מעט וחיבקתי את סבי חזק.. 

"תשמור על קרלוס ילד שלי ובחיים אל תתן לאליס ללכת, היא תשנה את החיים שלך.." הוא לחש לי, "מאיפה אתה חודע את כל זה סבא?" אמרתי. בעודי מחזיק בידו.. 

"סמוך עלי,תשמור על שניהם ... אני אוהב אותך תמסור גם לקרלוס " לאט חאט עיניו נעצמווו ודמעותת בעיניייייי "סבאאא לא אל תלךךך לייי סבא! " צעקתי והרופאים גררו אותי החוצה בעודי בוכה את חייי על הרצפה מול קרלוס ואליס, אליס רצה לעברי שקרלוס בידיה הם ישבו לידייי וחיבקו אותי חזק.. 

"איפה סבא?" קרלוס שאל בקול מתוק. 

"סבא שומר עלייך מלמעלה, " דמעותיי בעיני בעודי אומר את זה ישבנו שם שעה ואליס כל גך עזרה לי והיא גם בכתה כאילו זה הסבא שלה אני מאוד מעריך אותה על העזרה והתמיכה שלה....מה הייתי עושה בלעדיה.. ?

נכנסו לבית שרפקרלוס ישן על ידיה של אליס ואליס לוקחות אותו לחדר לישון...  היא יצאה היוצה ואני ישבתי בסלון היא התיישבה לידי וחיבקה אותי חזק כאילו אגרה אותי בכל הכוח שלה ומילא אותי בכוח משלה...  ישנפבנו מחבוקים ובאיזשהוא שלב שנינו נרדמנו אחד בזרעותי של השני.. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אני מצטערת שלוקח לי הרבה זמן;-; מקווה שאתן אוהבות...❤

this is my story..Where stories live. Discover now