Ekim; en büyük hatasını bunca zaman tanıdım sandığı adamın başkasıyla evlenmesine rağmen hala delice onu sevmekti belki de...
Aykut; hikayenin en büyük hata yapanıydı aslında, sevdiği kadını bir hiç uğruna bırakmış, istemediği bir evliliğin içine düşmüştü.
Akif; onun hatası başkasını seven kadını sevmekti. Uzun zaman kendine bile itiraf edememiş olmasına rağmen en olmadık yerde ağzından çıkan itiraf en çok kendisini şaşırtmıştı aslında. Aşık olan herkes sevdiğine kavuşacak diye bir kural yoktu oysaki...
Aysu; hatası Akif'le aynıydı ama Akif masumca severken o zoraki evliliğini kendi elleriyle yapmıştı. Okuduğu zoraki evlilik kitaplarına kendini o kadar kaptırmıştı ki, sevdiği adam da kendini zamanla sever diyerek olmayacak işlere girişmiş, paranoyakça genç adama aşık olmuştu. Oysa her zoraki evlilik aşkla bitmezdi!
Esin; belki de en büyük hatası arkadaşı acı çekerken onun düğün yapmak istememesiydi. Eğer düğününü yapsaydı aşık olduğunu sandığı adamla mutlu yaşama şansı daha fazlaydı. Her aşık olan sevdiğine kavuşacak diye kural yokun ikinci örneğiydi o. Ne olursa olsun kaderin onları karşılaştıracağını bilmeden hesaplar yapıyordu üstelik...
Deniz; değmeyen birini kendinden fazla severek yapmıştı o hatasını. Kendi acısı yetmezmiş gibi bir de kardeşim dediği kızın acısıyla birlikte aşka tamamen kapılarını kapatan bu adamı zorlayacak biri var mıydı? Boyundan büyük konuşurken Allah'ın onun için çizdiği kaderi bilemezdi.
Sizin en büyük hatanız ne peki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hata
Teen FictionBu hikayede hiçbir şey göründüğü gibi değil. Her seven sevdiğine kavuşamaz, her zoraki evliliğin sonu aşkla bitmez ve bazen yaptığın oyunlar, seni sevmesini istediğin adam için ellerinle ördüğün kader ayaklarına dolanır...