(Fotoğraftaki burak)
BURAK
Karşımda ki güzelliğe ne kadardır böyle hayran hayran bakıyorum bilmiyorum ilk defa bu kadar etkilemişti bir kız beni. Gözleri kapalı olmasına rağmen beni kendine çekmeyi başarıyordu.Hele saçları,onları da açık görmek istiyordum şuan. Uyanana kadar onu izlemeye kararlıydım ama kendimi çok zor tutuyordum.O davetkar dudakları beni kendine çekiyordu.Şu an ne kadar zor duruyorum bir bilse.Ufak bir öpücük kondursam şimdi ne olur zaten uyuyor bağıramaz.Yanına oturdum ve üzerine yavaş yavaş eğildim.Dudaklarımla dudakları arasında bir nefeslik mesafe kalmıştı.Delirmenin hat safhasın da ona yaklaştım...
HAYAT
Gözlerimi açtığım da karşım da gördüğüm gözler karşısın da tam çığlık atacaktım ki ağzımı kapattı.Bir eliyle de ellerimi tutmaya çalışıyordu.Gözlerimden yaşlar akarken hayatım da hiç korkmadığım kadar korkuyordum.Bana bir şey yaparsa ben napardım.Allah'ım sen yardım et.Bana dokunmasın ne olur.
-Kıpırdamayı kes.
Gözlerimle beni bırak bakışları atmaya çalışıyordum.
-Bak sakin ol dedim.Kapıda bayıldın ve ben de seni içeri aldım , bağırmayacaksın tamam mı?
Başımı evet der gibi salladım.Elini ağzımdan çektiğin de bağırmayı düşünsem de sesim çıkmadı.Tekrar bayılacak gibiydim o kadar korkmuştum ki ellerimi bile sallayacak gücüm kalmamış gibi hissediyordum.Yanda ki su bardağın dan eline su döktü ve yüzüme sürdü.Ellerini yüzüme sürdüğü an kendimden nefret etmiştim.Gözlerine bakmamak için verdiğim mücadele onu daha da delirtiyordu.Allahım sen beni kurtar ve affet ne olursun.En sonun da bir iki kelime edecek gücü bulabildim.Bırak beni ne olur,ne istiyorsun benden?Bunları söylerken de hala ağlıyordum tabi ki...Üzerime tekrar eğildi ve hemen başımı diğer yana çevirdim (öpebileceği ihtimaline nazaran Allah korusun)
-Bunu sana daha öncede söyledim kül kedisi.(Eliyle çenemi sıkarak beni kendine bakmaya mecbur etti ve çok korkacağım bir ses tonuyla konuşuyordu şu an öpmekten başka bir şey düşünmediğini anlayabiliyordum )Seni istiyorum.Bu dudaklarını istiyorum.O güzel saçlarında ellerimi dolaştırmak,koklamak istiyorum.Kokunu içime çekmek istiyorum.Her şeyinle istiyorum her şeyinle.
O kadar korkuyordum ki ağlamaktan konuşamıyordum. Yalvarırım bırak beni.Ben sana göre biri değilim.
-Şuan görelerden bahseden kim kül kedisi.Birazcık öpsem şurda seni.
Eğilince hemen kafamı çevirdim ve hıçkırarak ağlamaya başladım.Ne olur bırak gideyim bak beni buraya o tabağı bu eve bir aile taşındığını düşünen annem gönderdi biraz daha bırakmazsan merak edip buraya geleceklerdir.Ben böyle deyince biraz çekindi galiba ve durdu.
-Bir şartla bırakırım şu an seni.
Tamam söyle ne istersen.Bu cümleyi söyledikten sonra çok pişman oldum tabi ki...Pis pis sırıtarak kulağıma doğru eğildi.
-Ev daha bitmedi ama yarın bitirtirim yarın gece buraya geleceksin.
Onun yarattığı boşluktan yararlanarak hemen beni yatırdığı yerden doğruldum.Sen ne diyorsun be pislik herif.Elini yüzüme koymaya çalışıyordu izin vermemeye çalışıyordum tabi ki gücüm yettiğince...
-O kadar güzelsin ki şuan da var ya...
Hayatımın bir diğer hatası da sözlü olduğumu söylemem olabilir. Bak ben sözlü bir kızım yakında evlenicem o yüzden şuan da da bundan sonra da benden uzak dur.Bir an afalladı ve kalktı.Bende hemen kalktım.
-Evlenmeden olmaz diyorsan benimle evlen.
Ne diyorsun sen be manyak herif?
-Başkasıyla değil illa biriyle evleneceksen benimle evlen diyorum.
Ölürüm de seninle evlenmem.
-Bence büyük konuşma kül kedisi.
Bak çekil önümden artık iyice merak etmişlerdir kapıya dayanmalarını mı istiyorsun?
Önümden yavaşça çekilerek konuşmuştu...
-Şimdilik gitmene izin veriyorum ama o aklına sok sen benim olacaksın.
Tam kapıya vardım arkamdan bağırdı.
-Eğer burda olanları bir kişiden bile duyarsam üzeceğim çok insan vardır etrafında ona göre.
Sonunda bu evden çıkabilmiştim.Ama o kadar zor yürüyordum ki her an tekrar bayılabilirdim.Allahım ben az önce neler yaşadım öyle...Sen bana yardım et yarRabbim. Ev köşenin sonun da olmasına rağmen bana kilometrelerce uzakta gibi gelmişti yol bir türlü bitmiyordu.Korkmuş bedenim daha fazla yürüyemedi zaten bacaklarım da titriyordu.Evin kapısının biraz ötesin de kendimden geçmiştim.
ASLI
-Nerede kaldı bu kız iyice merak ettim.
-Biz yemeği hazırlarken epey oyalanmışız zaten farkında olmadan gerçekten epey olmuş.
Bravo yani zeynep kadını ne güzel telaşlandırıyorsun öyle.Ben bir bakıp geleyim sokağa belki eniştemizle karşılaşmıştır da muhabbete dalmışlardır.
Evden çıktığım da başımı sokağa çevirmemle ilerde yerde yatan birini gördüm.Burdan tam belli olmuyordu hemen koştum. Hayatttt?Hayat ne oldu? Hemen eve koştum kapıyı kırarcasına çaldım diyebilirim.
-Aslı,ne oldu?
Hayat,hayat bayılmış çabuk arabanın anahtarlarını alın da gelin.
Hemen başlarını çevirip gördüler zaten.
-Tamam tamam hemen geliyoruz.
O arabayı nasıl kullandım bilmiyorum.Hastanede hemen müdahale için aldılar.Önemli bir şeyi yokmuş serumu bitmeden kendine gelirmiş biz de serum bitince çıkarabilirmişiz.
-Oh çok şükür...
HAYAT
Birilerinin yanımda konuştuklarını duymaya başlamıştım.
-Açıyor açıyor gözünü.
-Kızım ne oldu sana?
Ne diyebilirdim ki şuan,ben bir adamın kucağına bayıldım oda beni eve atıp tecavüz etmeye kalktı sonra da bir .... gibi beni yatağına davet etti mi diyeyim.Allahım sen beni affet yarRabbim ne olur sen beni affet.Beni eve götürün lütfen diyebilmiştim sadece.O anda içeriye babamla Murad girince gözyaşlarım gözlerimden akmaya başladı.Bizimkilerin tüm ısrarlarına rağmen ağzımı açamadım.O son dediklerinden sonra
(Eğer burda olanları bir kişiden bile duyarsam üzeceğim çok insan vardır etrafında ona göre)
neyi,nasıl diyebilirdim ki...
Eve geldik sonunda.
-Canım kızım hadi gel seni yatıralım.
Ben önce bir duş almak istiyorum annecim sonra da uyuyacağım kızlar,Murad sizde burada beklemeyin lütfen çok yorgunum.(Kendimi kirlenmiş hissediyorum )
Suyun altın da da epey ağladıktan sonra yatağıma geldim ve ağlayarak uykuya daldım.
Vakit ayırıp okuyan herkese teşekkür ediyorum, oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen sevgili okur arkadaşlarım :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT'IN SIRLARI
Teen FictionHAYAT:22 yaşında sakin duygusal ve birazda içe dönük bir kızdır.Masumiyetin izlerini yüzünde taşıyan bir güzelliği vardır.Yaşadığı mahalle de en yakın arkadaşlarıyla beraber büyümüştür ve en büyük ilk aşkıyla da...Ama bu aşk o ve arkadaşları arasınd...