HAYAT
Ne iyi oldu çıktığımız annecim.
-Evet kızım hava da çok güzel anne kız bir güzel dağıtmış olduk.Kızlarla gezmekten beni ihmal ediyordun.
(Annemin kıyısına iyice girerek yanaklarını sıkıyordum)Ah benim dünyalar güzeli annem alınır mıymış?Yerim kız ben seni...
-Tamam deli kız tamam yanaklarımı koparacaksın.
Ben seni hiç ihmal eder miyim bir tanecik annem benim.Ama işte kızları da biliyorsun ben gitmesem onlar gelir ya da çağırırlar.
-Biliyorum güzel kızım biliyorum ben takılıyorum öyle sana.
Vay vay bak sen şuna takılıyormuş.
-Kız elini kolunu oynatma dışarıdayız.
Eve gidince bir savaş başlatırım ama.
-Başlat bakalım senden korkan senin gibi olsun.
Vay anne!Görüşürüz.
-Görüşelim yavrum.
Annemle kahvaltıdan sonra dışarı çıkmıştık.Biraz alışveriş yaptık,sahilde gezdik,kahve içtik. Annemle harika bir gün geçirmiştim.Eve geldikten sonra mutfağa girdim.Bugün yemekleri ben yapacaktım ama annemde masa da oturup benimle sohbet etti tabi.Babam da geldikten sofra bahçe de kurduğum soframıza oturduk.
-Bugün yemekler Hayat'dan.
-Ben zaten anlamıştım bu kadar harika olmalarından.
-Bak bak ben kötü mü yapıyor muşum?
Annemle babamın birbirlerine aşkla bakarak şakalaşmalarını sabaha kadar izleyebilirdim.O kadar tatlılardı ki.
Afiyet bal şeker olsun canım babam benim.
-Sen yaparsın da olmaz mı kızım biran parmaklarımı saydım valla eksilmiş mi diye.
Ya baba ya...
-Tamam tamam.Hadi sen o marifetli ellerin le birer Türk kahvesi yap da içelim hep beraber.
Tabi ki babacım hemen.
Masa da o kadar güzel bir aile tablomuz vardı ki hiç bozulmaması için dua ettim.
Kahvelerimizi içtikten sonra babam sahafa gitti.Arkadaşlarıyla sohbet edeceklermiş.Bizde güzel bir komedi filmi koyduk ve annemle beraber bol kahkahalı bir akşam geçirdik.
Odama geldiğim de kitabımı elime aldım ve koltuğuma oturacaktım ki camıma bir taş atıldı. Aklıma hemen o gelmişti. Allah'ım geri gelmiş olamazdı değil mi? Camdan bakmaya korktuğum için açamamıştım ki bir tane daha geldi.Cama yanaştım ve hafif araladım.İşte o an her şey bir saniye de normale döndü.Hemen camı açtım.
Murad!Ne işin var burada?
-Seni özledim...
Ya deli şey annem yakalarsa görürsün ama.
Yüzünde hemen bir panik oluştu kıyamam.
-Ben yatmıştır diye düşünmüştüm özür dilerim.Aslında biliyorum uygun değil ama napıyım dayanamadım işte.
Gel bahçe de oturalım annem banyoda sonra da yatacaktı.
Öyle dediğim de parlayan gözlerini görebilmiştim.Sen geç ben çay alıp geliyorum.Bize.
Al bakalım afiyet olsun.
-Teşekkür ederim.Sanki evlenmişiz de bahçemiz de oturuyormuş gibi oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT'IN SIRLARI
Novela JuvenilHAYAT:22 yaşında sakin duygusal ve birazda içe dönük bir kızdır.Masumiyetin izlerini yüzünde taşıyan bir güzelliği vardır.Yaşadığı mahalle de en yakın arkadaşlarıyla beraber büyümüştür ve en büyük ilk aşkıyla da...Ama bu aşk o ve arkadaşları arasınd...