-MaşAllah benim dünya güzeli kızıma çok güzel olmuşsun. Sağolun annecim babacım. –Üniversiteyi bitirdiğini de gördük ya dünya gözüyle rabbime şükürler olsun. Derken kapı çaldı.Kızlardır annecim.Annem kapıyı açtığın da bizim kızlar olduklarına inanamadım nasıl da güzel olmuş benim arkadaşlarım.Gerçi hep güzellerdir de bugün tabi ayrı bir hava yok değil.Ben bile bana göre makyaj,kızlara göre sen buna makyaj mı diyorsun dedikleri bir makyaj yaptım.Normal de feraceli gezen bir kızım.
Bu arada ben hayat.İnsanların anlattığı sözcüklerle; Ağırbaşlı , hanımhanımcık biraz da inatçı ama en büyük özellik mi artık bilemem huyum diyelim çok fedakar ve duygusal olmam.Kin tutamam, nefret edemem öyle birinden ama sevdiğim insan için de her şeyi yaparım.Bu arada hepimiz de ilahiyat fakültesini bitirdik.
Kızlara gelince aslı deli doludur.Zeynep hiçbir şeyi kafasına takmaz.Ama en deli dolumuz tuğçedir.Aylinse benden ağlak olmasın sulugözlümüzdür.
Tü tü tü tü maşAllah ne güzel olmuşsunuz kız.
–Sen de canım sende. Tuğçe hemen ay valla benim her zaman ki halim diyerek hepimizi yine güldürmüştü. Derken arkadan murad gözüktü.Şu an da bile kızardığıma eminim.Bu arada murad benim ilk aşkım.Bu mahalle de oda bizim bölümdendi.Murad tam benim istediğim gibi bir eşdi. Her anlamda öyleydi.Yakışıklılığı,huyu suyu ve yaşayış biçimi. Ben nasıl kimseyle görüşmediysem oda görüşmedi hatta murad kızların gözüne bakmadan konuşuyor dediklerini duyduğum gün işte ben bu yüzden seviyorum demiştim.Hep beraber arabaya bindik ve mezuniyet balosunun yapılacağı otele geldik.Aslında müzikli ve otelde olması bizim hoşumuza gitmemişti ama kızlar biz kendimizi bildikten tarzda bir kereden bir şey olmaz havasında istedikleri için bende onları kıramamıştım.Murad bizi getirdi ama gitmeye yakın saatler de yanıma gelene kadar konuşmadık.Çok anlayışlı ve muhafazakardı.Buraya muhtemelen biz gelmemiş olsak ayak bile basmazdı. -Hayat biraz konuşabilir miyiz? Tabi dinliyorum. –Şey dışarda konuşsak olur mu burada müzikten dolayı uygun olmaz belki önemli benim için. A tabi kusura bakma. –Teşekkür ederim. Muradla dışarı yürürken kalbim delice atıyordu.Murad benim çocukluğumdan beri beklediğim ilk ve tek aşkımdı.Bugün üniversiteden mezun olduk aslında o geçen sene oluyordu ama birkaç dersi kalmıştı.Bizim kızlara göre benim için ama ben bilemiyorum. –Hayat nasıl diyeyim bilemiyorum çok zormuş aslında o kadar da prova yapmıştım ama heyecanlandım şimdi. Ben sessizce konuşmasını bekliyordum zaten bende heyecandan tutulmuştum.Gözlerine bile bakamıyordum. -Biz beraber büyüdük ne ben senden başkasını bildim ne sen benden başkasını bildin bilirim.Hiç bunu konuşmasak da biliyorum ben.Biz bekledik birbirimizi ve şimdi zamanı geldi. Gülümseyerek,biraz da heyecanla " Neyin zamanı geldi ki?" dedim.Karşıma geçerek... –Evlenmemizin... Ne? -Yani istersen.Ben hep sende olduğumu hissettim ve sende sadece bendeydin bende o yüzden istiyorum ki yani düşünüyorum hem de uzun zamandır senden başkasıyla olmaz ondan hani dedim ki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT'IN SIRLARI
Teen FictionHAYAT:22 yaşında sakin duygusal ve birazda içe dönük bir kızdır.Masumiyetin izlerini yüzünde taşıyan bir güzelliği vardır.Yaşadığı mahalle de en yakın arkadaşlarıyla beraber büyümüştür ve en büyük ilk aşkıyla da...Ama bu aşk o ve arkadaşları arasınd...