Bilin bakalım sevgililer gününde doğan şanssız kişi kim? Tabiki ben!
Millet sevgilisiyle vakit geçiriyor ben kimlerden hediye gelecek diye hesaplıyorum wtf?!
Sizden ricam bu bölüme bol bol yorum yapın olur mu?
Keyifli okumalar~
👣👣👣👣👣👣👣👣
"Gençler uyanın artık. Ne uykucu çıktınız yahu! "
Aşağı kattan Seulgi'nin bağırışları gelirken yorganı başıma kadar çektim. Yan odadan Taehyung'un bağırışları gelirken uyuyamayacağımı anlamıştım.
"Saat 8 be! Git de uyu. "
Seulgi inatla daha da bağırmaya devam etti. İşin kötü yanı sesi git gide yaklaşıyordu. Odanın kapısı açıldığında yorgana daha da sıkı sarıldım.
Seulgi tek hamlede yorganımı aldığında ağlamaklı ses çıkarıp Jimin'e yaklaştım. Tüm gece karnıma giren ufak ağrılar yüzünden uyuyamamıştım.
"Boşuna uğraşmayın. Kalkacaksınız. Diğerlerine uğrayıp geliyorum. "
Sesler kesildiğinde ayak ucumdaki yorganı alıp üzerimize örttüm. Deli gibi uykum vardı ama uyanınca bir daha uyuyamayan tiplerdendim.
Gözlerimi açıp yorganı üzerimden ittim. Başımı kaldırıp Jimin'e baktım. Benim aksime rahatça uyuyordu. Kaşlarımı çattım. Ben uyuyamıyorsam o da uyumayacaktı.
"Jimin kalk. "
Jimin'i dürtmeye başladığımda birkaç mırıltı çıkarıp arkasına döndü. Böyle uyandıramayacağımı anladığımda üzerine çıkıp kafasını ısırdım.
Jimin acıyla inleyip gözlerini açtığında şirince sırıtıp üzerinden kalktım.
"Günaydın sevgilim. "
"Öperek uyandırmak varken ısırmak?"
Kıkırdayıp yataktan kalktım. Banyoda elimi yüzümü yıkayıp odadan çıktım. Mutfaktan Jin hyung ve Seulgi'nin sesleri geliyordu.
"Hayır onun içine un katamazsın Jin. "
"Ben kaç yıldır bu işi yapıyorum. Benden iyi mi bileceksin? "
Jin ve Seulgi un paketini kendine doğru çekmeye başladığında sandalyeye oturup keyifle onları izledim. Tartışmaları zevkliydi.
Un paketi birden yırtıldığında gözlerimi sonuna kadar açtım. Her taraf un olduğunu görünce kahkaha attım.
Jin hyung yerdeki avuçlayıp yüzüme doğru attığında başımı saklayamamıştım maalesef. Burnuma ve boğazıma kaçan un yüzünden öksürmeye başladım.
"Ne yaptın çocuğa?! Jungkook derin nefes al ver. Al ver. "
"Çocuk doğum yapmıyor gerizekalı! "
Jin hyung ve Seulgi beni unutup tekrar tartışmaya başladığında mutfağa Hoseok girdi. Halimi görüp koşarak yanıma geldi ve sırtıma vurmaya başladı.
"Ne yaptınız burada? Çocuk kıpkırmızı oldu öksürmekten! "
"İyi misin Jungkook? Ya valla çok özür dilerim. Nereden bileyim böyle olacağını? "
Öksürüklerimin arasında başımı salladım. Taehyung su uzattığında birkaç yudum aldım. Öksürüklerim kesilmişti ama boğazım hala yanıyordu.
"Mutfak niye bu- Jungkook'a ne yaptınız lan? Beş dakika yoktum sadece. "
"Size Jin ile beni mutfağa koymamanız konusunda uyarmıştım. Şimdi siz mutfağı toparlıyorsunuz. Bizde Jungkook ile konuşmaya gidiyoruz. "