Hola! Palikite kelias nuomones apie šią dalį:) Manau, kol kas ji yra viena mano mėgstamiausių, bet dar yra daug dalykų, kurie jūsų laukia;)
Myliuuu xxMašinoje buvo šilta. Mano kūnas iš karto sugėrė visą šilumą, mat lauke nebuvo labai puikus oras.
Vaikinas išsuko iš mokyklos kiemo. Jo pirštai buvo stipriai apsiviję vairą. Jo susikaupęs žvilgsnis žiūrėjo tiesiai, antakiai buvo šiek tiek susiraukę, lūpos sučiauptos į vieną liniją. Jo stebinamai aštrus žandikaulis buvo dar labiau išryškėjęs, nes buvo jį stipriai suspaudęs.
Mano žvilgsnis keliavo iki jo pečių, kurie buvo platūs, jo raumeningos rankos buvo įsitempusios. Ant jų matėsi tatuiruotės ir aš iš karto pagavau save mąstančią kokią reikšmę jos turi.
Prigludę marškinėliai išryškino jo kūną, kuris atrodė atletiškas ir raumeningas.
Vaikinas, patraukęs vieną ranką nuo vairo, perbraukė sau per plaukus, bandydamas juos pataisyti, taip jog nukristų į akis. Jo plaukai atrodė neįtikėtinai minkšti ir švelnūs,jog aš vos vos atsispyriau norui neįleisti savo pirštų į juos ir pavelti.
Turėjau pripažinti, jis buvo neįtikėtai patrauklus. Tai privertė mane mąstyti, kaip aš jo nepastebėjau mokykloje? Kaip kiti nepastebėjo jo, kai jis buvo absoliutus modelis?
-Žinai, tai tikrai šiurpu,-jo žemas balsas nuskambėjo mašinos salone ištraukdamas mane iš transo, kuriame buvau.
-Kas šiurpu?-paklausiau, mano lūpos suformavo "o" raidę.
-Tu mane nužiūrinėji jau apie 5 minutes,-jis pasakė mesdamas pašaipų žvilgsnį į mano pusę, vėliau vėl susifokusavo į kelią.
Pajaučiau savo skruostus šiek tiek kaistant nuo fakto, kad jis žinojo, kad jį stebėjau. Nusukau žvilgsnį į langą prieš mane.
-Tai kur mes važiuojame?-atsikrenkščiau nukreipdama temą.
Jo veide atsirado pašaipus vypnis, nes nukreipdama temą patvirtinau, kad tikrai jį nužiūrinėjau. Ne mano kaltę, kad jis beprotiškai seksualus!
-Nuleisti garą,-ramiai atsakė.
Pakėliau antakį vėl sufokusavusi savo žvilgsnį į jį.
-Ir ką tai turėtų reiškti?-paklausiau.
-Tai reiškia, kad Mitch'as mane suerzino ir man reikia kažkur išsilieti,-jo žvilgsnis keliom sekundėm susitiko su manom.
-Ar aš būsiu bokso kriaušė?-leptelėjau sarkastišku tonu.
Toks mano pasakymas privertė jį garsiai nusikvatoti. Jo skruostuose atsirado mielos gilios duobutės, šalia akių susidarė kelios raukšlelės. Jis užvertė galvą atgal ir toliau nuoširdžiai juokėsi. Žiūrėti į jį besijuokiantį buvo lyg burtas užmestas ant tavęs ir tu daugiau nieko nematai aplinkui. Jis juokėsi vieną ranką pasidėjęs ant krūtinės, kuri kilnojosi nuo juoko.
Toks vaizdas privertė mane nusišypsoti ir išleisti mažą kikenimą.
-Damiana,-pasakė jis vis dar juodamasis.-Ne, aš nenaudosiu tavęs kaip bokso kriaušės,-kikenimas vis dar sklido iš jo rausvų lūpų.
Iš tikrųjų, nesupratau, kodėl jam tai buvo taip juokinga, tačiau man patiko matyti jo šypsena ir aš iš karto panorau jį prajuokinti dar kartą. Kažkodėl faktas, kad aš jį prajuokinau privertė mano širdį suspurdėti ir pradėti plakti greičiau.
-Gerai, nes tai nėra mano svajonių darbas,-pajuokavau.
-O koks tavo svajonių darbas tada?-paklausė.
YOU ARE READING
Reputation || h.s.
Fanfictionreputãcija [pranc. réputation] - viešoji nuomonė apie kieno nors ypatybes. ir ta nuomonė ne visuomet yra gera.