VI

45 9 4
                                    

Po pamokų Melani nusitempė mane į prekybos centrą. Jai reikėjo naujų batų, todėl aš, cituoju, privalau ten būti ir padėti jai išsirinkti batus.

Nėra taip, kad visiškai nekęsčiau apsipirkinėjimo. Tikrai ne. Tai visai geras laisvalaikio praleidimo būdas. Jeigu turi pinigų, žinoma.

Tačiau eiti apsipirkinėti su Melani, dieve suteik man ištvermės. Ji amžinai sustoja prie kiekvieno daikto, kuris ją sudomina, o ją sudomina kas antra palaidinukė ar tai suknelė. Tuomet Melani atidžiai apžiūri rūbą ir nusprendžia ar jis jai patinka, ar ne.

Pridėkime dar tai, kad Melani tiek daug šneka. Aptarinėja kiekvieno žmogaus apsirengimą, kiekvieną drabužį, absoliučiai viską. Ir jai neatsibosta.

Turėčiau pasakyti, kad pavydžiu jai tokios aistros madai. Aš neturiu jokio dalyko, kuris mane domintų šiuo metu ir kuriuo domėčiau taip aistringai kaip ir mano draugė.

Bet manau, viskam ateina savas laikas. Aš išlieku pozityvi ir esu įsitikinusi, kad vienaip ar kitaip, atrasiu savąjį pomėgį, kuris man patinka ir kelia džiaugsmą.

-Šitie ar šitie,-iš mano apmąstymų ištraukė švelnus Melani balsas.

Ji stebėjo mane dideliom mėlynom akim, tikėdamasi patarimo. Nuleidau akis pažiūrėdama į jos rankose esančius batus.

Pirmieji buvo kerzų stiliaus, iki kulkšnų, tamsiai raudoni. Turėjo neaukštą, platų kulną.

Kiti batai buvo labiau elegantiškesni. Jie buvo juodi su smailėjančiu priekiu, irgi iki kulkšnų. Jie neturėjo kulno, tiesiog mažą platformą.

-Juodus, manau jie labiau atitinka tavo stilių,-pasakiau jai rodydama į elegantiškesnius batus.

Buvau teisi sakydama, kad šie yra Melani stiliaus. Ji yra mergaitiška, elegantiška, labai miela. Šie juodi batai tik išryškins šiuos jos bruožus.

-Taip ir maniau,-sukrykštė ir padėjo kerzus ant stalelio.- Šiuos ir pirksiu,-pasakė dar kartą apžiūrėdama batą.

Kai Melani susimokėjo už savo pirkinį, tikėjausi, kad pagaliau galėsiu eiti namo. Klydau. Melani nusprendė, kad jai dar reikia naujos suknelės, nes savaitgalį išvažiuoja pas Piterio šeimą. Negalvojau, kad pas juos viskas taip rimtą. Maniau, kad jie yra susimetę tik pasilinksminimui.

Vėliau Melani užsimanė aksesuarų, todėl užėjom į Pandorą. Kol ji rinkosi sau apyrankę, aš susikūriau visą sąrašą, ką turėčiau nuveikti iki mirties.

Vienas iš jų būtų sudeginti parduotuves. Paskui jas atsatyti, nes nenoriu sugriauti savo draugės svajonės įkurti savo pačios firmą, todėl sudegintos parduotuvės gyvuos vieną dieną, šiaip, kad išvesčiau iš proto Melani.

Aš tokia juokinga.

Po varginančių 5 valandų prekybos centre, 20h jau buvau namie. Ne maža to, kad man kojas jau skaudėjo po treniruotės su Harry, pasivaikščiojimai po parduotuves su Melani tik padidino skausmą.

Labai ačiū Melani, šypsniukas.

◽◽◽

Kita diena, penktadienis. Paskutinė darbo diena. Pabudau visiškai neišsimiegojusi ir labiau pavargusi nei pailsėjusi. Nors kiek žinau miegas turėtų veikti kiek kitaip, tiesa? Bet ko daugiau norėt, jei miegoti nuėjau 4 valandą ryto.

Kai vakar grįžau namo, sėdau daryti namų darbus. Juos atlikinėjau iki maždaug 23h. Dažniausiai užtrunku trumpiau, bet šiandieną rašome kontrolinį iš biologijos, taigi reikėjo skirti šiek tiek laiko, kad neprirašyčiau nesąmonių lape. Tačiau po pusvalandžio mokymosi, pasidaviau ir nusprendžiau, kad ką nors išmąstysiu, kam man ta biologija.

Reputation || h.s.Where stories live. Discover now