3

299 14 2
                                    

Başak Günlüğü
Eve geldiğim zaman keşke eve değilde bi yerlere başka bi yerlere gitseydim dedim, hemde ilk defa. Eve geldim ve ne yalan söyleyeyim ilk defa eve geldiğimde bu kadar çok üzüldüm. Çünkü "Holdinglerin daha iyi anlaşabilmesi için evlenmek zorundaymışım. " Off. Ama ben başka birini seviyorum. Hatta biz bugün daha çok konuştuk, gezdik falan. Hem ben onu seviyorum. Neden bilmiyorum ama ,ailem bana çok iyi bir şekilde yetiştirdi. Hatta onlara teklifte bile bulundum onlara "Bana bu güne kadar çok iyi baktığınız büyüttüğünüz için size başka bi şekilde teşekkür etsem. Mesela  bende holdingde çalışsam. "Onların bana verdiği cevap" Kızım biz de istemedik ilk başta, hatta sen bizim için çok önemlisin ama lütfen. Hem kim bilir belki anlaşırsınız? Hem senden ilk defa bişey istedik. Biliyoruz kabul etmek zor bir istek ama lütfen... " Yani aslında ben... Gerçekten 19 yaşındayım şu yaşıma kadar benden bişey istemediler. Ve onları kırmak da istemiyorum. Ailem için...

Enes Günlüğü
Şuan hem mutluyum kanatlanıp kuş gibi uçadabilirim ama aynı zamanda tabi o istemeyedebilir. Yani hemde aynı zamanda onuda düşünüyorum. Günlük biliyorum ne diyon sen bana diye düşünüyosun ama... Anlatayım, eve geldim babam bana bi kız ile evlenmek zorunda olduğumu söyledi. Holdinglerin daha iyi anlaşabilmesi içinmiymiş neymiş. Babam beni çok zorladı ve kabul ettim. Zorunda kaldım. Çünkü annem sütümü haram ederim dedi. Şaka şaka benim annem öyle bir şey demez. Ama babam aşırı derecede ısrar etti. Hatta bana şirkette bilgisayarlar ile ilgili çok önemli bir yer verdi. Yani orayla ilgili. Ama asıl konumuz bu değil. Siktir et şirkette ki yeri. Babam bana onun instagram profiline de bakmamı söyledi. Ve telefonundan açtı. O, Başak... Anladın sen, kendimi ne kadar anlatabildim bilmiyorum ama... İşte bunu belki sen anlarsın ama bunu ben hep hatırlıycam ve hep anlıycam... Neyse bay bay ben yattım.

Garip enesxbaşakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin