Başak sabah acele ile kalktı, üzerini değişti ve babasının evine gitti. Evlenmekten vaz geçmişti. Şaka şaka. Gelinliği oradaydı. Gelinliğini aldı ve düğünün olacağı yere gitti. Kuaför işleri orada halledilecekti. Enes mi? Enes zaten hazırlanıp gelecekti. Akşam oldu davetlilerin hepsi gelmişlerdi. Başak da hazırdı. Başak ilk önce babası ile yürüyecek daha sonrada Enes ile. Başak'ı görünce babası duygulanmadan edemedi. Kızını o beyaz gelinliğin içinde görünce duygulanmıştı. Bu her babanın başına gelir. Babası ve Başak geldiklerinde herkes den bi alkış yükseldi. Enes arkasını döndü. Sanki karşısında bir melek duruyordu.
Başak'ın gelinliği 👇Babası Enes'e: Kızıma iyi bak yoksa seni keserim!!
Enes: İyi bakıcam.
Babası: Tamam o zaman kızımı alabilirsin...
Enes koluna girmesini işaret etti. Başak Enes'in koluna girdi ve yürümeye devam ettiler. Onlar yürürken herkes hâlâ alkışlıyodu. Başak'ın annesi
Ayşen'in gözleri dolmuştu. Onlar yürürken İsmet Taylan Baturay Fırat Selen ve Meryem konfetiler patlatıyorlardı. Evet şimdi o soruların sorulma vakti gelmişti. Ama onun öncesinde Enes'in bi süprizi vardı. Bu süprizi sadece kendi biliyordu. Enes durdu ve Başak'ı da durdurdu. Diz çöktü. Herkes şaşkınlıkla onları izliyordu,Enes: Başak benimle gerçekten evlenir misin?
Bu soruyla oradaki herkes şaşırmıştı, kimse onların aslında gerçekten evlenmediğini, yani ilk başta zorla olduğunu bilmiyordu. Başak ve Enes'in ailesi en çok şaşıranlar olmuştu,
Başak: Evet.
Birbirlerine sarıldılar ve Herkes gene alkışlamaya başladı. Nikah memuru değişik bir yüz ifadesi ile onları alkışlıyordu. Ve artık o soruların sorulma vakti gelmişti,
Memur: Adınız soyadınız?
Başak Karahan.
Adınız soyadınız?
Enes Batur Sungurtekin.
Siz Başak Karahan, Enes Batur Sungurtekin'i hiç bir baskı altında kalmadan hastalıkta ve sağlıkta kocanız olarak kabul ediyor musunuz?
Eveeeet.
Alkışlar havada,
Siz Enes Batur Sungurtekin, Başak Karahan'ı hiç bir baskı altında kalmadan hastalıkta ve sağlıkta karınız olarak kabul ediyor musunuz?
Eveeet.
Alkışlar gene havada,
Peki sizler şahitlik ediyor musunuz?
Baturay ve Selen aynı anda: Eveet.
Bende sizi bana verilen yetkiye dayanarak karı koca ilan ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Garip enesxbaşak
FanfictionBu hayat onların şansı... Bu arada kitabın devamı 2. Kitapta gelecek iyi okumalar...