5

263 11 4
                                    

Tenefüs zili çaldığında,

Enes: Ee Başak. Napıyosun?

Başak: İyiyim. Sen ve (gülerek) konusuz kaldık şuan resmen?

Enes: İyi bende...

Başak: Enes sana bi şey sormam lazım.

Enes: Tabii sor?

Başak: bana böyle önerebileceğin çok iyi bi bilgisayar varmı?

Enes: Var da noldu ki? Bozuldu mu?

Başak: Yaa hayır. Bozulmadı onu Ramazan'a vermeyi düşünüyorum ve yeni bi eve yani ben kendi evime çıkmayı düşünüyorum. Hani yenilik falan... Ondan dolayı.

Enes: Hmm... HP OMEN X. Yani ben bunu kullanıyorum. Bi bakabilirsin istersen. Güzel bilgisayar ama yani...

Başak: Teşekkür ederim.

Başak Günlüğü

ee naber günlük? offf... ne yazacağımı da bilmiyorum ki.yani aslında yazacak bi şey yok. ama bi haber verebilirim. 2 gün sonra nişanlanyomuşum... neyse yaa... hem benim yarın çok işim var. hem tatilken biraz şirketlere bakayım. neden mi? çünkü kendimi geliştirebilmek için herhangi bi şirkette holdingde çalışmak istiyorum. hem boş boş oturmaktansa çalışmayı tercih ederim. babam la da konuştum. ilk başta çalışacaksan eğer illa o zaman bizimkinde çalış dedi ama bana ayrı davranıyolar orda. ben bana ayırt yapılmadan banada aynı şekil de davranmalarını istiyorum. bb...

Enes Günlüğü

Naber. iyimisin bari. bu gün Başak ile konuştuk. bilgisayar falan sordu. gerçi benim ki oyuncu bilgisayarı ama... iyi bi bilgisayar. belki almak ister. neyse hani şu babam bana şirkette iş verecekti ya. hıh işte yarın başlıyorum. bakalım ne olacak. ama ne yapacağımı bilmiyorum çaktırma. bb




OFF... ÇOK GEÇ ATIYORUM BÖLÜMLERİ AMA UNUTUYORUM. NRYSE UMARIM BEĞENİRSİNİZ. Bİ SONRAKİ BÖLÜM 15.02.2018 DE GELECEK BB...

Garip enesxbaşakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin