17

194 9 0
                                    

Enes
Saat 4 e kadar ortalıkta boş boş gezip oyalandım. Saat 4 olduğunda ise şirkete gittim,

Danışman: Ooo Enes Bey bu saatte ne işiniz var şirkette?

Enes: Hiiç biraz kafa dağıtmak için geldim. Bizim çalıştığımız odanın anah...

Danışman: Babanızda, şuanda müsait kendisinden alabilirsiniz.

Enes: Siz gidip alsanız, şimdi babam ne işin var burda falan, sorgu odası yani?

Danışman: Peki siz burda bekleyin.

Enes: Teşekkürler.

Babamın anahtarı vere bilmesi için önce danışmanın babama ikna edici, geçerli bi sebep sunması lazım. Bununda kısa süreceğini düşünmüyorum. Herneyse şimdi benim işime dönelim. Danışman gidince hemen bilgisayardan sisteme girip Başak'a baktım, adresini varmı diye? Ne kadar şanslıyım ki vermiş. Eğer bişey olursa falan diye yani (Allah korusun). Adresin resmini çektim. Sonra sistemden çıkıp, şirketten ayrıldım. Başak'ı evden alacaktım. Sonrada birlikte akşam yemeği yiyecektik. Çünkü sabah onu üzdüm, bence bu şekilde telafi etmeye çalışmam bana az ama daha sonraki günler içinde planlarım var. Bu gün belkide en mutlu günlerimden olacak, buna eminim. Arabaya bindim, ama şu an şansızlığım üzerime çöktü, çalışmıyo benzini bitmiş. Neden bir anda böyle bişey olduki? Sonra geri şirkete girdim. Baktım danışman hala yoktu, e o zaman onu bekliyomuş gibi yapsam fark etmezdi. Bi 5 dakika bekledim hala gelmedi. Ya ben ım daha çok işim var, neden bu kadar uzun sürdü ki. Bende, gidip anahtarı kendim isteyeyim,  biraz içeride oturup çıkarım. E sonuçta inandırıcı olması lazım.

Enes: Baba gelebilir miyim?

Fatih: Geel.

Enes: Ben çalıştığımız odanın anahtarını alacaktım da?

Fatih: Niye gelip kendin istemiyosun ki? Al, niye geldin?

Enes: Bilmem biraz canım sıkıldı belki sessiz bi yerde oturup düşünürsem aklıma bişeyler gelir.

Fatih: İyi tamam.

Enes: Tamam.

İçeri girdim, öylece boş boş oturdum bi 10 dakika. Sonra dedimki bari Başak'ı ara hazırlansın. Sonra Başak'ı aradım,

Aranıyor Dünyam...

"Enes? "

"Başak sana çok acil bi şey söylemem lazım. "

Endişeli bi ses tonuyla " Enes ne oldu, birine bi şeymi oldu yoksa? "

"Yo, kimseye bişey olmadı. Sadece hazırlan"

"Ene... "

Arama sonlandırıldı...

Başak'a da haber verdiğime göre, artık çıkabilirim. Ama araba çalışmıyo, Eneees Eneees nasıl düşünemedinki bunu.

Enes: Baba gelebilir miyim?

Fatih: Gel Enes, gel.

Enes: Ne oldu Baba böyle bitkin bi sesle söyledin?

Fatih: Yoruldum biraz sadece. Ne oldu?

Enes: Hiç, kötü bişey oldu sandım o yüzden sordum.

Fatih: Hayır onu demiyorum neden yanıma geldin onu sordum?

Enes: Ben şirketin arabalarından birini alabilirmiyim diye soracaktım da?

Fatih: Ne oldu ki?

Enes: Lazım.

Fatih: Neden lazım?

Enes: Baba verecekmisin vermeyecek misin?

Garip enesxbaşakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin