1.Bölüm

43 2 1
                                    

Ben Kelsey Anderson 17 yaşındayım.Babamı yaklaşık olarak 1 yıl önce kaybettim.Üvey annem ile kalıyordum.Ta ki beni başka bir adama satana kadar.O kadından oldum olası nefret etmişimdir.Ne biliyim çok itici yaptığı her harekette ondan soğuyorum.Beni sevmiyordu en başından beri aksine beni öldürmek istiyordu hatta buna bir defasında teşebbüs etmiş fakat başarılı olamamıştı bense korkumdan babama hiçbir şey söyleyemiyordum.Çünkü babamın sık sık iş seyahatlerine çıkması gerekiyor ve ayda bir kez yahut iki kez bizi görmek için eve geliyordu.Bu zamanlarda da benimle ilgilenmekten ziyade karısına ilgi gösteriyordu zaten ne gerek vardi ki annemin ölmesine annemi öldürende bu kadın değilmiydi.Planlı bir şekilde babamın parasına konmak için anneme bir trafik kazası düzenlemişti.Arkadaşına gülerek anlatıyordu.Çok zoruma gitti babama söylemek istedim binlerce kez ama gelin görün ki bunu yapamadım.O kadın babamı öldürmek içinde planlar yapardı ki zaten öylede oldu.Babam öldü o babamın kendisine bıraktığı arsaları sattı ve şu an ki evini aldı ev 4 katlı.Yani Villa.Ben se diğer kızlar gibi bodrum katında küçük bir odada kalıyordum.En üst katta fiyatı yüksek olan kadınlar vardı onların arasına asla çıkmak istemiyordum.Sıra ile fiyatı düşük olan kadınların odaları katlarla aşağı iniyordu.Fakat en üst katta bir bölme var orası kızların hazırlanma,giyinme,makyaj vs.için kullanılan boydan boya camlı kaplı bir oda.Yan tarafındaysa mutfak ve onun yanında tuvalet.Karşısında benim babamdan kalan kilitli odam var onun heryeri camla kaplı sadece iki duvar kısmı vardı o yüzden kimseyi o odaya sokmaz kendim hergün o odaya girer ve vakit geçirirdim.Bazen kitap okur bazen bilgisayarda zaman geçirir bazen müzik dinler bazende odanın içindekileri değiştirirdim sırf benim olduğu için ve babam bundan vasiyette belirttiği için Emma bu odaya dokunamıyordu buda elbette benim hoşuma gidiyordu.Ben o beni sattığında burayı terk ettim ve babamla her yaz kaldığımız evimiz vardı sahilin dibinde orasıda bir villa fakat gizli bir yer oranın dışında ormanda güzel bir yer var babamla orada kalırdık gizli bi kulübe kulubenin az ilerisinde bir göl mü diyeyim yoksa okyanus mu diyeyim bilemiyorum belkide kumsal ama çok güzeldi kimse burayı ilmiyor.Burayı babamla ben keşfetmiştim şimdide orada kalıyorum babam gittiğinden beni bıraktığından beri yarın burada okula başlicam düzenimi kurdum artık sadece ben vardım babamın anıları ve ben.O kadın en azından burada beni bulamaz çünkü buranın yolu çok karışıktır ben bile buraya gelirken burayı nasıl bulaileceğimi düşünmüş ve zar zor bulmuştum fakat artık o kadarda zorlanmıyorum aksine çabucak burada oluyorum.Burası harika bir yer cennet gibi benim dünyam benim cennetim.Satıldığım kişiye gelirsek onunda canı cehenneme kim bilir kaç kızla yatmıştır da hala benden medet umuyordu.İstemediğimi her söylediğimde yanıma geliyor ve kulağıma kışkırtıcı bir tonda "İsteyeceksin güzelim,izsteyeceksin"  diyordu.Bu adamdanda yada gençten de diyebilirz yaşlı gibi durmuyor.Ancak bunu her düşündüğümde aklımda babamın sözleri yankılanıyordu "Asla kızım,asla bi kitabı kapağıyla değerlendirme hep onu aç oku ve derinliklerine in"  derdi.Aslında sanırım haklı neyse artık yatmalıyım yoksa yarın okula uykusuz ve şişmiş gözlerle giderek herkese rezil olurum.Bunu düşünürken kulübeye girmiş ve çoktan üst kattaki odama girmiştim hemen üzerimi değiştirdim aynanın karşısında saçlarımı taradım ve yatağıma uzandım.Yarın yorucu bir gün beni bekliyor olacaktı...

Evet herkese merhaba bu benim ikinci hikayem hazır yaz gelmişken bu hikayeyi hergün yazmayı düşündüm ve buna karar verdim hergün kısa ama sık sık birkaç saatte bir yeni bölüm atmayı düşündüm. İyi Okumalar 

Issız GecelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin