5.Bölüm

16 2 0
                                    

Karşımda onu görünce başta korktum ve nutkum tutuldu.Onun burada benim evimde kapımın önünde ne işi vardı kahretsin ayrıca evimi nerden bulmuştu.Yoksa Saramina mı?Ama oda benim evimi bilmiyorduki belkide öyle denk gelmişti.Ona baktığımdaysa şaşkınlığı yüzünden okunuyordu.

"Ne bakıyosun içeri almicakmısın?" Töbe töbe ne diyo lan bu bide içeri almicakmısın diyo mala bak

"Almıyorum efendim defol git kapımdan sokakta yat geber" bunu söylediğime hiçte pişman olmadım haketmişti dengesiz şey.

"Dondum kızım dondum görmüyomusun sen ya çekil içeri gircem ben" Bak yine içeri girmeye çalışıyo ona ne diyon olum sen bakışımı attım. 

"Ne diyon oğlum sen bas git belanı arama manyakmıdır nedir töbe töbe" ben söylenirken bir anda içeri daldı.

"Sana içeri girebileceğini söylemedim dimi çabuk çık dışarı haneye tecavüz sayılır bu defol evimden"

"Ammada misafir pervermişsin he azıcık ısınıp gitcez herhalde sanki sana meraklıyım"

"Valla orasını üvey annemden beni satın almadan önce düşünücektin defol çabuk yoks polisi aricam"

"Ara ara hatta üstüne selamımı da söyle hatırım kalmasın"

"Ayrıca sen bana meraklısın ama ben sana değilim şimdi bas git evimden"

"Gitmiyom halla halla dondum kızım dondum nesini anlamıyosun"

"Çabuk kalkkkkk"

"Kalmıyorum gelde kaldır bakalım" bunu duyunca sinir kat sayım iyice arttı ve üzerine yütrümeye başladım tam onun kolundan tutuyodumki beni çekti ve kucağına düştüm daha ben ne olduğunu anlamadan bir anda beni dudaklarımdan öptü o anda beni bırakınca göz göze geldik ona öyle sert bir tokat atmıştım evde tok bir ses duyuldu ardındanda Andrew'in yanağında 5 adet parmak...

Merhabalar yine ben nasılsınız hazırlanmam biraz uzun sürdü de neyse alel acele size yeni bölüm attım buyrun vote ve yorumlarınızı eksik etmeyim lütfen İyi Okumalar 

Issız GecelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin