Üyelerin Tanıtımı

5.8K 76 23
                                    

Suga: Yine Swag'dir. Ama ara sıra küçük(!) sapıtmalar olabilir. O da bir erkek olduğu ve gay olduğu için bu küçük kedicik onu biraz(!) zorlayabilir.

Jungkook: Küçük ergenimiz burada da ergendir. : ) Küçük kedicik kıyafet alışverişi onda olduğu için çok şanslı!

J-Hope: Umudumuz burada da küçük kediciğin umudu ama bu bir süre sonra değişebilir. Ona karşı hep nazik olacağı ve tıpkı küçük, narin bir kuş gibi davranacağı için çok ta birşey değişmeyecek. O yüzden konu   J-Hope oldu mu endişelenmemize gerek yok.

Jin: Ommamız burada da ommalığını konuşturacak. Seni böyle seviyoruz Jin omma. Lütfen hiç değişme. : )

Namjoon(Rap Monster): Rap Mon'umuzun ve Jin'imizin kaderi hep birleşik bunu biliyoruz zaten (♥ω♥*) Appamız tabiki de ommamızı seviyor, ama değer verdiğin birinin iyiliğini düşünüyorsan elinden gelen herşeyi yapmalısın değil mi?

Taehyung: Uzaylımız burada da sapık bir uzaylı. Küçük kediciği onu daha da zorluyor. Bu sapık uzaylı kendini aşsa neler olur aklınız alabiliyor mu?

Jimin: Çiminimiz de aynı Swag'imiz gibi. Onun sınırlarını (biri dışında) sadece bu kedicik zorlayabiliyor. 

Min Jae(kedicik): Kediciğimiz çok masumdur çünkü hiç gerçek dünyayı görmemiştir ve ilişkiye girmemiştir. Yani bu konular hakkımda hiç birşey bilmiyordur. Üyelerimiz ona bu konuda yardımcı (!) olacaktır. Sizce kediciğimiz üyelerin gerçek yüzünü görünce neler yapacak?(Erkektir.)

~KİTTEN~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin