.25.

202 23 4
                                    

Wyszedłem z pokoju, oczywiście byłem wypytywany o to co jest pomiędzy mną a Tom'em. Nie wiedziałem co odpowiadać na pytania typu : Czego używacie do seksu? Albo, Kiedy adoptujecie dziecko? Tord: My z Tom'em nie jesteśmy parą! Powiedziałem. Edd: Aby na pewno?? Matt: Niczego do niego nie czujesz? Byłem już trochę zirytowany tymi 6606606 pytaniami na temat mnie i Tom'a. Tord: Ile jeszcze zadacie mi pytani? Powiedziałem zirytowany. Edd: No dobra ale, i tak Cię to nie ominie! Powiedział zdeterminowany Edd.




Po schodach zeszedł Tom i podszedł do stołu. Edd: Tom co nam powiesz o związku z Tord'em?? Zapytał Edd. Tom: Edd, nie jesteśmy w związku.. Powiedział spokojnie Tom. Był już przebrany w swoją niebieską bluzę. Edd nie chciał znowu dyskutować ale, pewnie za parę dni znowu będzie się pytał.



 Z kończyłem jeść, nie rozumiałem naprawdę jakie są nasze relację z Tom'em, nie wiem bo on mnie pocałował, do k*rwy nędzy nie dał mi w r*j tylko pocałował. Rzuciłem się na łóżko i zacząłem czytać hentai'e. <<Skip Time>>

 

Do mojego pokoju wszedł Tom ubrany w strój sprzątaczki który mu dałem, nie myślałem że w ogóle przyjdzie. Tom: Mówiłeś abym przyszedł. Powiedział Tom, patrzyłem się na jego uszy które stały nie stały pionowo tylko lekko opuszczone (zobaczcie na mowę ciała kota) Tom: A więc co chciałeś ode mnie?? *wiesz Tom ja chciałem tylko Cię zgwałcić XD* W sumie to ja powiedziałem to tylko na podryw i nie wiedziałem co powiedzieć. Tom: Ekem jak nic ode mnie nie chciałeś to ja może pójdę. Odwrócił się i szedł w stronę drzwi ale, gdy go złapałem moja nitka się połączyła z jego nitką, na jego palcu, której wcześniej nie widziałem. Staliśmy tak w bez ruchu, nie wiedzieliśmy co powiedzieć. Tom po 3 minutach postanowił wyjść z pokoju. Padłem na łóżko i zastanawiałem się co znaczy ta nitka.

Życie Torda (TomTord / TordTom) Bardzo StareOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz