Amy pov
Ma lesz a csapat osztás bízom benne hogy jó lesz az új csapatom.gondoltam miközben felkeltem az ágyamból. Felöltöztem meg reggeliztem majd elindultam az akadémiára.
Amikor oda értem már alig volt hely így hát Naruto mellé ültem ugyanis ő az egyetlen akivel jóban vagyok Kiba és Hinata mellett.
"Szia Amy! Hogy vagy?"
"Szia Naruto! Kösz elég jól. Remélem egy csapatba kerülünk." mondtam bizakodva.
"Én is" felelte nagy vigyorral 😁
Ekkor Sakura és Ino rontott be és azon kezdtek el vitatkozni hogy ki volt az első és hogy ki ül majd Sasuke mellé.Majd miközben Narutóval beszélgettem Sakura oda jött megveregette Naruto vállalt és azt mondta:
"HÚZZÁL INNEN NARUTO ÉN AKAROK SASUKE-KUN MELLÉ ÜLNI! TE IS MENJ INNEN CICÁM!"
Jézusom ez a csaj nem normális! Sasuke bolond liba.Remélem nem leszek egy csapatban vele.gondoltam
"NEM VAGYOK CICA FARKAS VAGYOK TE OSTOBA!!!Gyere Naruto üljünk máshova itt nem látnak minket szívesen."
"Oké" mondta fel álltunk és arrébb ültünk. Ekkor Iruka-sensei lépett be a terembe. Majd elkezdte mondani a csapatokat.
"1es csapat……………… 7es csapat: Uzumaki Naruto,Haruno Sakura , Uchiha Sasuke és mivel páratlan az osztály létszám ezért a csapat negyedik tagja Amy Okami. Továbbá 8as csapat…….."
Hurrá! Egy csapatban vagyok Narutóval 😁de itt van még Sakura és Sasuke is.😭 Pfuuuuuuj egyiket sem szeretem…..Na jó Sasukét még bírom valamennyire de Sakura…………… Valaki mentsen meg!
"Hurrá! Amy egy csapatban vagyunk!"ujjongott Naruto.
"A csapat vezetőkkel majd ebéd után találkoztok. Most pedig osztály oszolj!" fejezte be végül Iruka-sensei.
"Hé Amy nem ebédelünk együtt?"
"De ez jó ötlet! Akkor már mehetünk is! Mit szólsz az Ichirakuhoz?"
"Nagyszerű! Indulás!!!"
Tipikus Naruto.😁
Futottunk és meg sem álltunk a ramenesig.Idő kihagyás: ebéd után
"Hú de jó volt!"
"Egyetértek. De ideje visszamenni az osztályba."mondtam
" Hát igen. Na akkor induljunk! És köszönjük a ráment Teuchi! Viszlát!"mondta Naruto.Majd miután vissza értünk a terembe vagy 3 órán keresztül vártunk a senseire. Aztán Naruto a tábla törlőt az ajtó fölé rakta mondván ‘büntetés amiért késik’. Egy kesztyűs kéz fogta meg az ajtót majd pufff a tábla törlő a fejére esett. Egy ősz hajú férfi lépett be egy maszkkal ami eltakarta a fél arcát és egy fej pánttal ami eltakarta a bal szemét.Hmm biztosan láttam már valahol….. Hát persze az emlék- kőnél minden nap ki megy úgy ahogy én is az elmúlt 2 évben. Vajon ő is…... gondolkodtam.
"Azt hiszem az első benyomás az hogy……. utállak titeket" mondta miközben végig nézett rajtunk.A szeméből azt olvastam ki hogy ugyan azt gondolja rólam mint én róla és azt hogy tudja mit érzek de ugyanakkor ő sokkal magányosabb és szomorúbb mint én. Olyan mintha… támogatásra/barátra lenne szüksége de nem akarja hogy bárki más tudja hogy mi történt vele.
"IDIÓTA NARUTO! LÁTOD MIT TETTÉL?! MÉG A SENSEI IS UTÁL MIATTAD!" kiabált Sakura.
"Legalább ne üvöltözz. Basszus….😒"
"Te meg ne parancsolj nekem cicám! "felelte.
"Még mindig farkas vagyok bakker! Ezt azért megjegyezhetted volna! Mellesleg nevem is van!💢💢"mondtam egy kicsit idegesen.
"Nyugalom! Nyugalom! 5 perc múlva találkozunk fent a tetőn." mondta a sensei aztán eltűnt. Megvártam amíg mindenki ki megy majd megidéztem Yukit a farkast.
"Miben segíthetek?" kérdezte
"Feljönnél velem a tetőre csak egy normális ember van a csapatomban meg talán a sensei de őt nem nagyon ismerem habár normálisnak tűnik és kell valaki akivel beszélhetek ha semmi érdekes nem történik."
"Persze Amy." válaszolt és felmentünk a tetőre.Persze mi voltunk az utolsók. Mindenki furán nézett Yukira kivéve a sensei jó ő biztos látta már az emlék- kőnél mivel gyakran elkísért. Kicsit távolabb a többiektől leültem és Yuki az ölembe feküdt.
"Na most hogy itt van mindenki be is mutatkozhatnánk" kezdte a sensei.
"És miket mondjunk?" kérdezte Sakura.
"Miket szerettek miket utaltok hobbik álmok"
"Akkor kezdje maga és mutassa meg mit kell csinálni."
"Én? Én Hatake Kakashi vagyok. Hogy miket utalok és miket szeretek…...nem érzem úgy hogy el kéne mondanom. Hobbim pedig sok van. Álom ezen meg sosem gondolkoztam." mondta Kakashi-sensei.
"Nagyszerű minden amit megtudtunk az a neve volt." suttogta Sakura
"Ja ja" válaszolt Naruto
"Akkor kezdjük jobbról." folytatta a sensei
"Én Uzumaki Naruto vagyok. Szeretek Sanyával lenni és szeretem a ráment. Utalom azt a 3 percet amíg a tészta kifő és az almom az hogy Hokage legyek és megkapjam a nekem járó tiszteletet." mondta Naruto
"Következő"
"A nevem Uchiha Sasuke. Kevés dolgot szeretek és annál többet utálok. Álmokat nem kergetek egy célom vagy az hogy feltámasszam a klánomat és megöljek egy bizonyos személyt."mondta hidegen Sasuke.
Na pont ezert utalom a gyereket.gondoltam.
"Következő"
"A nevem Haruno Sakura. Amit vagyis akit szeretek……." Sasukéra néz és elpirul."Az álmom pedig….."megint Sasukéra néz és elpirul majd kislányosan sikít. És nálam itt elpattant valami de úgy, hogy szerintem még méterekkel arrébb is hallatszott. Egy szerűen muszáj volt megszólalnom.
"Leegyszerűsítve szereti Sasukét és az az álma hogy hozza menjen feleségül." mondtam nyersen és unatkozva. Yuki és Naruto csak nevetett Kakashi-sensei és Sasuke pedig kuncogott miközben Sakura paradicsom vörös lett.
"És mit utálsz?" kérdezte Kakashi.
"Narutót és Amyt!" válaszolt Sakura. Erre Yuki felkelt és morogni kezdett Sakurára.
"Yuki yamate (álj)" mondtam. A farkas vissza jött és megint az ölembe feküdt.
"Akkor az utolsó"
" A nevem Amy Okami. Szeretek aludni, gyakorolni,Yukival és Narutóval lenni. Nem szeretem bunkó embereket és a fan lányokat.Hobbim játszani Yukival. Az álmom pedig hogy találjak olyan embereket akik elfogadnak valamint hogy egyszer megtudjam ismerni Yuki társait és orvosi Ninjutsut tanulni."
"Nagyszerű mindenki különböző...... Holnap lesz az első közös küldetésünk amit csak mi öten fogunk megcsinálni." mondta a sensei.
"Mi az? Mi az?" kérdezte Naruto.
"Túlélési tréning"
"Túlélési tréning?" kérdezte Naruto és Sakura.
"Igen itt fog eldőlni hogy geninek lesztek vagy mentek vissza az Akadémiára."
"Akkor meg mire volt jó a záró vizsga?"
"Arra hogy kiszűrjek kiben van meg a potenciál hogy genin lehessen. Mellesleg a 27-28 végzősből csak 9-10 lesz igazi genin." mindenki nagyot nyelt míg én csak érdeklődve néztem miközben Yuki fejét simogattam.
"Tehát akkor holnap reggel 5kor találkozunk a 3as edző pályán. Ja és hagyjátok ki a reggelit vagy ki hányjátok." mondta Kakashi-sensei és eltűnt."Hé Amy! Miért van itt az a farkas?" kérdezte Naruto
"Tényleg ez jó kérdés mit keres itt?” szólt közbe a pinky.
"Ő Yuki, a társam és a barátom. Yuki az idézett állatom. Ne lepődjetek meg de beszélni is tud. Nem Yuki?"
"Hai(igen)." válaszolt a farkas
"Azta! És hogy tudod megidézni?"
"Ezt nem fogom elárulni de helyettem faggassatok erről valaki mást.😉 De most meg kell etetnem Yukit mert mérges lesz . Viszlát!"
"Köszi Amy! Majd meg kérdezzük!" kiabálta utánam Sakura és Naruto miközben Sasuke lelépett.
"Gyere Yuki menjünk enni."
"Oké” mondta mosolyogva miközben mellettem futott. Miután haza értünk adtam enni Yukinak majd ránéztem az órára. 14:30. Na mi is sokáig el voltunk. Majd ettem én is egy szendvicset."Hé nem megyünk sétálni?" kérdeztem
"De ez jó terv." kaptam a választ és elindultunk. Már vagy fél órája sétáltunk amikor Yuki megszólalt.
"Miért nem megyünk el a kapuig meg vissza az elég hosszú nem?"
"Ez nem is olyan rossz ötlet. Oké legyen menjünk." aztán elindultunk a kapu felé.Amikor oda értünk láttuk hogy a két őr nagyban alszik.
"Ébresszük fel őket!" mondtam vigyorogva
"Oké. Az jó ha meg nyalogatom őket hát ha jól megijednek?"
"Nagyszerű 😁"
Aztán Yuki odament hozzájuk és megnyalogatta őket azok meg úgy megijedtek hogy felugrottak. Eldőltem a nevetéstől csak úgy mint a farkasom.
"Ez nem vicces!" mondta az egyik.
"De az! Már megint elaludtatok."
"Valamikor nekünk is pihenni kell de te még azt sem hagyod!" mondta a másik míg mi csak nevettünk.
"Akkor pihenjetek máskor."
"Hányszor fogod még el játszani ezt a héten?! Ez már a 4.alkalom."
"Nem tudom de még mindig vicces."
"Jól van,jól van csak menj már Sanya!"
"Nem kedveltek? Na csak egy kicsit?"kérdeztem ahogy néztem rájuk kiskutya szemekkel.
"Na jó egy kicsit de mond csak nincs valami jobb dolgod?"
"Most hogy mondjátok holnap korán kelek úgyhogy viszlát Izumo,Kotetsu!"mondtam miközben integettem. Yuki még utoljára le támadta őket.
"Menj már Amy után! Na gyerünk menj már Yuki!" mondta Izumo.
"Yuki gyere" szóltam oda. A farkas azonnal jött utánam.
"Viszlát ti ketten reméljük elkerülsz minket a héten!" hallottam ahogy utánam kiáltanak.
"Ne reménykedjetek!" kiáltottam vissza majd haza szaladtunk.Otthon ettünk lezuhanyoztam majd lefeküdtem, Yuki a lábamhoz feküdt és így elaludtunk.
YOU ARE READING
Csak boldog akarok lenni
FanfictionElőre is gomen mert nem biztos hogy jó lett. De próbálkozni lehet nem? Néha lassúak a frissítések Sorry.... ~Miyako-kun Egy lány aki a 7es csapat tagja. Egy lány aki egyedül van. Egy lány akinek nincsen családja. Egy lány aki csak barátokat szeretne...