Éppen befejeztünk egy küldetést és mentünk haza amikor 2 homok ninjába botlottunk. Én egy közeli fára ültem és onnan néztem ahogy Naruto Sakura és 3 másik gyerek vitatkozik Sasuke pedig elmegy. Az egyik gyerek elszaladt és neki ment az idegennek mire az felkapta. Sasuke megdobta egy kővel mondván engedd el. Azután meg jelent egy vörös hajú fiú azon az ágon amin ültem. Megijedtem és azonnal le is ugrottam Sakura mellé. Aztán amikor elmentek Sasuke utánuk szólt.
“Hé te! Mi a neved?” kérdezte. Először a lány nézett vissza.
“Én? Én……”akart volna válaszolni de nem tudott.
“Nem te. A másik a tökkel.”mondta míg én kíváncsian figyeltem az eseményeket miközben a farkam jobbra balra lengett. Észre vettem hogy a három idegen furán néz rám.
“Sivatagi Gaara. És mi a te neved?”válaszolt hidegen.
“Uchiha Sasuke.”
“És te te fura lány?”kérdezte miközben engem nézett. Én csak döbbenet pislogtam párat mielőtt választ adtam.
“Amy Okami.” mondtam kurtán.
Idő kihagyás:Az első forduló
Az első forduló 10 kérdésből állt. A szabályok egyszerűek voltak: Akit 3szor puskázáson kapnak nem folytathatja tovább és az egész csapat megbukik, Ha az egyik csapat tag 0 pontot ér el az egész csapat megbukik…..
Sakura sikeresen megtudta oldani az összes feladatot. Sasuke a sharingannal lemásolta. Naruto úgy ment át hogy egy kérdésre sem válaszolt. Én pedig az éles látásomat használva lelestem az előttem ülőkről. Az első forduló lényege az volt hogy hogyan tudunk úgy infót szerezni hogy ne bukjunk le. Persze ezt az okosabbak észre vették és sikerült nekik.
A második forduló valami pokol volt 5 napot kellet kibírni a Halál Erdejében ami természetesen alapból nem volt túl könnyű de ráadásul még 1 tekercset is szerezni kellett. Szerencsénkre ezt is épségben megúsztuk már ha arra hogy Orochimaru megtámadott minket és adott egy Átok- billogot Sasukénak akkor mondhatjuk hogy egész jól ment.
Mindezek után volt még egy selejtező kör is mert sokan bent maradtak a 2. forduló után. Sasuke volt az első. Természetesen ő nyert és a sensei rögtön utána el is vitte. A csapatból a következő Sakura volt. Döntetlen lett a meccse Inóval és mind a ketten kiestek. A következő az én meccsem volt. Elég jól bírtam annak ellenére hogy rohadt fáradt voltam és hála ennek még a farkas formát sem tudtam használni nem hogy Idéző jutsut, így hát a bíró lefújta a meccset és vesztettem. A vereség is egyfajta győzelem. Nem?gondoltam miközben vissza mentem a többiekhez és csendben figyeltem a többi meccset. A végére leültem és elaludtam. Valami idegesítő és nagyon fülsértő hangra ébredtem. Épp most harcolt Chouji és az a hülye hang ninja. Felhúztam a térdemet és a kezemet a két nagy és bolyhos fülemre raktam közben pedig kicsi labdába gömbölyödtem.
“Amy jól vagy?”kérdezte a sensei. Levettem a fülemről a kezem és fel ültem.
“Azt hiszem most már jobb”válaszoltam. Ha még egyszer meglátom esküszöm hogy kicsinálom azt a köcsögöt….. Aztán hirtelen farkassá változtam de ez most más volt sokkal erőteljesebb és szebb volt. Közelebb mentem a korláthoz és onnan figyeltem Kiba és Naruto harcát. A végén a Hokage azt mondta hogy a harmadik forduló 1 hónap múlva lesz. Miközben távoztunk észre vettem néhány furcsálló pillantást magamon mintha azt kérdeznék hogy 'Mi az?' vagy hogy 'Hová lett a lány' 'Mit keres ez a valami itt' stb. Nem igazán érdekeltek helyette inkább siettem hogy megtudjam mi ez a forma.
Másnap egyből a könyvtárba mentem és ott kutakodtam abban a reményben hogy találok valamit anyám családjáról.
Sajnos csak annyit találtam amennyit én is tudok pedig majdnem egy egész napot ott töltöttem. Otthon pedig átnéztem a szüleim régi könyveit, feljegyzéseit. Semmit sem találtam….
Az egy hónap gyorsan eltelt. Ma azaz az utolsó napon fesztivál lesz. Este felveszem a kimonómat gondoltam.
Este felvettem a ruhát és egy közeli kis tisztáson leültem és a csillagokat néztem mint majdnem minden éjjel.Egy darabig ott voltam aztán bementem a városba sétálni. Ma nem akartam egyedül lenni mivel ez volt majdnem hogy az egyetlen olyan nap amin mindig együtt volt a családom de az utóbbi 2 évben nem igazán volt társaságom. Nem akarok ma is egyedül lenni. Ahogy sétáltam egyre több boldog családot és párt láttam. Szinte csak én voltam egyedül. Miért?... Miért mindig én vagyok ennyire egyedül? kérdezgettem magam miközben a kis híd felé mentem. Amikor oda értem a korlátra támaszkodtam és a vizet néztem. Akkor és ott semmi másra nem vágytam csak arra hogy valaki azt mondja hogy fontos vagyok neki és arra hogy valaki ott legyen velem és mellettem.Még egy olyan másfél óráig kint voltam és a városban sétálgattam majd haza mentem és eltettem magam holnapra.Időközben beletörődtem abba, hogy még elég sokáig magányos maradok ha tetszik ha nem.
Az tény hogy egyedül lenni nem könnyű de mégis jobb mint magányban lenni. Most is azt kívánom, hogy bárcsak itt lennének még a szüleim. Régen amikor elmentek egy egy küldetére akkor csak egyedül voltam de most hogy nincsenek többé magányos vagyok. Ilyen és ehhez hasonló gondolatokkal a fejben zuhantam egy (most kivételes) álom nélküli alvásba.Másnap reggel fáradtan ugyan de korán keltem. Felkeltem majd meg reggeliztem.Mindezek után az arénába mentem, hogy megnézzem a harmadik fordulót. Az elő meccs Naruto és Neji között ment. Ugyan Naruto nyert egy elég ügyes trükkel de nem hiszem hogy Chunnin lesz belőle.
Kankuro nevű gyerek vissza lépett. Utánuk jött volna Sasuke csak hogy nem volr ott és nem csak Sasuke de Kakashi-sensei sem volt sehol. Így Temari és Shikamaru harcára került a sor. Shikamaru ugyan fel adta a végére így tehát Temari nyert de szerintem belőle hamar Chunnin lesz………
'Egy kevés' várakozás után megjelent Kakashi és Sasuke is habár majdnem ki lettek zárva. Persze Sakura Ino nagyon izgatottak lettek amikor megjelent Sasuke de engem különösen nem izgatott a híres Mr. Uchiha. Sőt igazából nem nagyon bírom a gyereket. Igazság szerint csak valami értelmes társaságra vágytam. Ugyan Sakuráék fölött ültem de nem nagyon kommunikáltam velük eltekintve Chojit mert vele beszélgettem egy keveset. A meccs elkezdődött. A többiek a 'Chidori' nevű jutsuról beszélgettek. Én nem is folytam bele elvégre nem vagyok egy minden lében kanál így tehát csak csendben hallgattam. Egyszer csak nagyon álmos lettem elkezdett elhomályosodni a látásom majd se kép se hang csak a feketeség mindenhol. Habár azt nem mondanám hogy hang nem volt mert mintha hallottam volna hogy valaki a nevemen szólít. Aztán se kép se hang csak a sötétség és a régi szomorú vagy modhatjuk borzalmas emlékek.
YOU ARE READING
Csak boldog akarok lenni
FanfictionElőre is gomen mert nem biztos hogy jó lett. De próbálkozni lehet nem? Néha lassúak a frissítések Sorry.... ~Miyako-kun Egy lány aki a 7es csapat tagja. Egy lány aki egyedül van. Egy lány akinek nincsen családja. Egy lány aki csak barátokat szeretne...