Miután Torát vissza adtuk a gazdájának Yuki szűkölve bújt mögém. Nem is csodálom hogy mindig megszökik ilyen gazda mellől ki nem lógna meg?
“Jól van Yuki semmi baj.” vigasztaltam a farkast miközben fél füllel hallottam ahogy Naruto panaszkodik a küldetés miatt. Istenem muszáj panaszkodni? Így is úgyis mi szívunk miatta.😒Majd végül a Hokage adott egy C osztályú küldetést.
Aztán bejött egy részeg öreg aki ráadásul még bunkó is volt.
“Egy csapat taknyos kölyök?” háborodott fel és ivott a sakéból “Meg a legkisebb aki úgy néz ki mint egy bal fácán?” erre Naruto kérdezte:
“Na ki a legkisebb aki úgy néz ki mint egy bal fácán “egymás mellé állunk és Naruto a legkisebb most felkapta a vizet de a sensei lenyugtatta.
“És te azzal a farokkal és fülekkel mi a fene vagy te?!”itt már én is ideges lettem de próbáltam nyugodt maradni és Yukit is megnyugtatni. Miután a kis csetepaténak vége lett a sensei azt mondta hogy 2 óra múlva a kapunál találkozunk és hogy menjünk csomagolni.Hazamentem és össze pakoltam és mivel nem volt semmi dolgom ezért a kapuhoz mentem Yukinak meg azt mondtam hogy a kapunál várjon rám. Amikor odaértem a farkas barátom rám ugrott így üdvözölt és bementünk az erdőbe ahol mondtam neki hogy szóljon ha jön valaki. Azután farkassá változtam majd vissza. Mindig is csodáltam ezt a képességemet habár ritkán használtam.
Nem sokkal később megérkezett a csapatom és elindultunk. Egyszer Yuki egy tócsára lett figyelmes. Alig bírtam elvinni mellőle azzal győztem meg hogy tudom ellenség az azután gyorsan a csapat után mentem mintha mise történt volna. De nem sokkal később ketten is megjelentek és elkapták a senseit…….
A harc után (nem sok csak nincs kedvem leírni és nem is tudom de ez mellékes)
Narutót megmérgezték és ez nagyon nagy baj. Tazuna mint kiderült hazudott. Emellett a csapat minden tagja nagyszerű volt.
“Naruto add ide a kezed és ne rinyálj!” mondtam mire mindenki rám nézett. Nagyszerű ezen túl minden apró karcolást el kell látnom. 😒 repdesem az örömtől.😒
Naruto odaadta a kezét és sikerült meggyógyítanom.
“Azta! Ezt hogy csináltad?”kérdezte Sakura, Naruto és Sasuke.
“Nem is tudtam hogy tudsz Orvosi-ninjutsut.”mondta a sensei.
“Pedig igen tudok és nem ez az egyetlen titkom.” válaszoltam mosolyogva. A többiek faggattak még egy kicsit mielőtt tovább mentünk ezt a sensei csak érdeklődve végighallgatta. Azután csendben voltam jó mondjuk alapból nem vagyok túl beszédes😉. Egyszer csak egyre sűrűbb lett a köd.
“A földre!” kiáltott Kakashi-sensei és egy kard süvített el felettünk majd megjelent rajta egy fura ember.
“Nos ha te vagy az ellenfél akkor erre is szükségem lesz”mondta Kakashi és felhúzta a fej pántját a bal szeme felől majd kinyitotta. Sharingan! Azt meg hogy…… néztem döbbenten.
“Nocsak Sharingan Kakashi! A Másoló Ninja.”mondta az idegen. Azta milyen híres!
“Sharingan! Sharingan! Mi a fene az a sharingan!?”kérdezte Naruto.
“Sharingan egy szemtechnika azaz dojutsu. A sharingan szem képes azonnal megfejteni és lemásolni minden Taijustut, Ninjutsut és Genjutsut. De a sharingan szem ennél több sokkal több……A harc után (még mindig nem megy valami fényesen gomenasai)😅😢
Miután a ninjavadász elvitte Zabuza testét és Kakashi megállította Narutót a sensei összeesett. Mindenki odarohant hozzá én pedig mellé térdeltem és megnéztem a pulzusát. Huh! Jól van hála az égnek! Nem akarok még egy fontos embert elveszíteni Az életemből.gondoltam.
“Na hogy van Amy?” kérdezték a többiek.
“Jól van csak kimerült a sok csakra veszteségtől. Meg tudom gyógyítani a sebeit de kell egy biztonságosabb hely.”válaszoltam mosolyogva miközben adtam egy almát a farkasnak.
“Nem mesze van innen a házam ott lakik a lányom ott meg tudod gyógyítani a mestered.”mondta Tazuna.
“Köszönöm”válaszoltam és Yukira néztem aki már az alma minden egyes részét megette. Miután elértük a házat a senseit egy ágyba fektettük.
“Ki mennétek légyszíves koncentrálnom kell és az úgy nem megy ha a nyakamba lihegtek. Köszönöm.”mondtam és kimentek de éreztem hogy a csapatom leskelődik.
“Tűnés innen! Zavartok balfékek!”kiabáltam és azonnal elmentek. Levettem Kakashi jobb kezéről a kesztyűt és begyógyítottam a sebet majd bekötöztem. Levettem a fej pántot aztán a jounin mellényt és vissza fektettem. Majd a táskámból elő vettem a hálózsákot és a kaját. Megetettem Yukit és lefeküdtem aludni mert szörnyen elfáradtam.
“Yuki ha Kakashi-sensei felébred szólsz? És légyszi ne hagyd hogy a szobába bejöjjenek. Köszi nagy vagy Yuki.”mondtam és bólintott. Majd lefeküdtem és elaludtam a sensei mellett. Szerencsémre most nem voltak rémálmaim vagy mások amik miatt felébredhettem volna. De monjuk amikor elaludtam nem gondoltam a kíváncsi csapatra meg arra jogy miattuk nem fogom tudni kialudni magam, ami nekem nagyon jól esne.Hát ez nem lett valami hosszú fejezet de remélem meg teszi!
YOU ARE READING
Csak boldog akarok lenni
FanfictionElőre is gomen mert nem biztos hogy jó lett. De próbálkozni lehet nem? Néha lassúak a frissítések Sorry.... ~Miyako-kun Egy lány aki a 7es csapat tagja. Egy lány aki egyedül van. Egy lány akinek nincsen családja. Egy lány aki csak barátokat szeretne...