Açığa Çıkan Canavar

71 4 3
                                    

Bir şekilde lise 2 ye geçebilmiştim.Bu dönemde hayatımda fazla bir değişiklik olduğunu söyleyemicem.Klasik bir lise hayatı yaşıyordum.Evden okula, okuldan eve.Her günüm bu iki eylemden ibaretti.Hayatımın böyle olmasını kendim istemiştim.Gitgide oldukça tuhaflaşıyordum çünkü.Bunun arkadaşlarıma yansımasını istemediğimden mesafeli ve soğuk davranmaya başlamıştım.Bunun en iyisi olduğunu düşünüyordum.-Eğer o zaman birilerine anlatabilseydim belkide bunların hiçbiri olmayacaktı.Ben tamamen değişmeden ,kurtulabilcektim.Birilerinin acı çekmesinden,ölmesinden mutlu olur hale gelmeyecektim.Bir katilin işini yaparken izleyicisi olmayacaktım(!)-

Arkadaşlarımdan uzak durmaya çalışırken kendimi kitaplara veriyordum.Benim için kitabın türü fark etmiyordu akıcılığı olduğu sürece bir önemi yoktu.Önerilen her kitabı alıp okuyordum.Bir gün Rose'un önerisi üzerine Tess Gerritsen'in kitaplarını okumaya başladım.Benim gibi içinde gizliden gizliye bir canavarı saklayan biri için mükemmel bi kitaptı.Hemen hemen bütün cinayetle ilgili kitapları bitirmiştim.Hiçbir zaman o delil peşinde koşan dedektifleri sevmemiştim.Daha çok katillerle ilgileniyor,kendimi onun yerine koyuyordum.Bu empatiden de farklı bir şeydi...Bizzat bir seri katilin işini yaparken izleyicisi olmak istiyordum.

"Emly ! Emly Croswayer ! Aklınızı yine nereye bıraktınız (!) ?"

Birden sınıftakilerin gülüşme sesleri içinde buldum kendimi.-Ah şu ahmak adam.Nefret ediyordum ondan.Boşboğazın tekiydi,aptal herif ! Palavra konuşmaktan başka bir şey yaptığı söylenemzdi. Joseph Dean,bizim yabancı dil öğretmenimizdi.Hamileyi andıran bir göbeği,sürmeli gibi gözleri ve pala bıyıkları vardı.Nasıl görünürse görünsün farketmezdi.Gözümde köpek kadar değeri yoktu.Okula ilk başladığım günden beri onunla iyi geçinemeyeceğimi anlamıştım.-Joseph Dean'in her dersinde mümkün olduğunca ondan uzakta bir sıraya geçiyordum.Sıra arkadaşım Rose da ondan pek hoşlanıyor denemezdi.Sınıfta benimle her uğraştığında onu farklı şekillerde öldürdüğümü hayal ediyordum.Rose'a bu fikirlerimden birinden bahsettiğimde bana bakan gözleri dehşet doluydu.

"Şaka yapıyor olmalısın Emly ! Sonunda delirdin mi ?Sevmiyor olabilirsin ama bu kadarı fazla."

"Ah, evet şaka yapıyordum Rose.Aklımı filan kaçırmadım (!)"

Rose'un sözleri benim bu hislerimi uzun bir süre sessiz kalmasını sağlayacaktı.Ancak yinede içimde bir canavar yaşıyordu.O mutlaka bir gün açığa çıkacaktı bundan kesinlikle emindim.Çünkü artık o uyanmıştı...

Kaybolan RuhumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin