2 AY SONRA...
'Zayn geliyor musun artık.Ben burda oturmaktan bıktım ama!'
Hadi ama siz söyleyin.Kadınların giyinip erkeklere güzel olup olmadığını sormaz mı?İşte ben bu olayın tam tersini yaşıyorum.Zayn giyiniyor ben izliyorum...Ben izliyorum Zayn giyiniyor...
Ah ben size söylemeyi unuttum.Şeyy Zayn ile ben anlarsınız ya işte çıkıyoruz ...Ah bunu tüm dünya bilirken size söyleyememem çok saçma değil mi?
Şimdi sorarsanız nasıl çıkma teklifi aldın diye falan.Herhangi bir çıkma teklifi olayı yok.Sadece 2 ay önce Harry'nin beni kaçırmış olduğu zamanda meydana geldi.
FLASHBACK
Arkamı döndüğümde ise kırık bir cam ve eli kanayan bir Harry gördüm.
Hayır ona yardım filan etmeyeceğim.Onun bana çektirdiklerinden sonra hiçbirşey yapmayacağım.
Harry ayağıyla hızlı bir şekilde yerdeki cam parçalarını savurdu ve duvarda kayarak yere oturdu.Ellerini kafasına götürdü ve saçlarını çekiştirmeye başladı.
Kafasını aşağıya eğdi.Şu an beni göremeyecek bir haldeydi.Belki de bu durumdan yararlanıp kaçabilirdim.Ama benim bir kalbim var değil mi? Onun gibi kalpsiz değilim ben.
Yavaş adımlarla arkamı döndüm ve banyoya doğru gitti.İçerden Harry'nin bişeyleri kırdığını duyabiliyordum.Adımlarımı daha da hızlandırarak banyoya yöneldim.Umarım kendisine bir zarar vermezdi.
HARRY'S P.O.V
Colin yavaş adımlarla kapıya yöneldi.Sanırım benim durumumdan yararlanıp kaçacaktı.Eğer kaçarsa hiçbirşey yapmayacaktım.Sadece arkasına bakıp gidecektim.
Ne olmuştu da ona o kadar aşık olmuştum ki ben?Lanet olsun...
Ben onu sevmiyordum.Ben ona aşıktım...
COLIN'S P.O.V
Pamuk,oksijenli su,bandaj ve tentürdiyot aldıktan sonra hızlı adımlarla Harry'nin bulunduğu odaya geri geldim.Tam kapıya bir vazo fırlatacağı sırada beni gördü ve yerinde donakaldı.Sanırım benim kaçtığımı düşünmüştü.Neyse bu düşünceleri kafamdan def ettim ve yavaş adımlarla Harry'nin yanına gittim.Harry yatağa oturmuştu.Ardından vücudunu serbest bırakıp sert bir şeğilde yatağa uzandı.
Harry diğer elini de kesmişti ve iki elini beyaz tişörtünün üstüne koymuş dinlendiriyordu.
Yavaş bir şekilde Harry'nin elini avuçladığımda Harry ürpermişti.Elini kucağıma koydum ve paketten pamuk çıkartarak üzerine oksijenli su döktüm,ardından yavaş bir şekilde Harry'nin elinde gezdirdim pamuğu.Köpürcükler çıkıyordu,bu da demek oluyordu ki canı yanmaya başlıyor.
Elini oksijenli suyun ardından tentürdüyot ile temizledim ve bandajla bağladım.Diğer eline de bunu uyguladıktan sonra kırık camın yanına gittim ve dışarıyı izlemeye başladım.Issız bir yerdi burası (multimedia)
Harry'i düşünüyordum.Neden böyle yaptığını.
Bir çift el sardı belimi.Bu Harry idi. 'Seni sevmiyorum.Sana aşığım' dedi.
Hiçbirşey demedim.Ben Zayn'i seviyordum.Hızlı adımlarla girişe girdim ve çantamı da alarak koşmaya başladım.Harry de peşimden geliyordu.Umursamadan koşmaya devam ettim.Hiçbirşey görmüyordum artık.Yorulduğumu anladığımda durdum.İlerden bir araba geliyordu.Bir dakika bu ZAYN!
Elimi havaya kaldırarak delicesine elimi sallıyordum.Beni kurtaracaktı.Zayn beni gördüğünde daha da hızlandı ve ani bir hareketle arabayı önümde durdurdu.Hemen arabaya bindim ve Zayn'in sorularını cevapsız bıraktım.
Zayn ile birlkte bir kafede oturduk ve tüm olayları bir bir anlattım.Zayn yanıma geldi ve kafamı öptü.Ardından fısıldadı 'Seni Seviyorum'.
PRESENT
O güden beri Harry ortalıklarda yoktu.Zaten 1D için 1 yıl ara vermişlerdi.Zayn elini gözümün önünde sallarken kendime geldim.'Aşkım iyi misin?'
'E-evet evet iyiyim dalmışım.Ben dışardayım Zayn.İşini hallettikten sonra gelirsin.
'Tamam bebeğim.Arabanın anahtarını vermemi ister misin?'
'Ah evet olabilir.' dedikten sonra Zayn'i öptüm ve anahtarı alıp dışarı çıktım.Arabayı sahile sürdüm ve arabadan inerek yavaş adımlarla banklara gittim ve banklardan birisine oturdum.
Nasıl bir hayat yaşıyordum ben?
Offladım ve kafamı geriye yatırdım.Yaklaşık 5 dakika sonra tekrar kalktım ve etrafıma bakındım.Gözüme bir beden takılmıştı.Siyah skinny pantolon ve beyaz tişört bü süper ikili sadece Harry'nin bedeninde vardı.O burdaydı ve beni görmüştü...
Evet.5 haziran içi çok geç ama olsun.İnternete giremiyordum.Okullar bitti.Yeni bölümler erken gelecek...
Ama bir sorun var. Sınır +15 yorum ve +15 vote...
Yeni bölümlerde görüşmek üzere.Sizi seviyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm back (Harry Styles)
FanficHarry Styles Ve Colin Ross. İkiside ne olacağını bilmiyordu. Birbirlerini sevebilecekler miydi? Birbirleriyle bir ömür boyu olacaklar mıydı? En önemlisi hayatlarının en önemli sorusuna "EVET" diyebilecekler miydi? I'm Back