Section 7: Bleeding Hand and Broken Glass ...

877 49 6
                                    

Arkadaşlar ilk olarak vote ve yorumlar çok az.O yüzden yb geç geliyor.O kadar emek yapıyoruz yaani hem birbirimizi eğlendirmek adına yorum yapsanız olmazmı.Ordaki de yıldıza dokundursanız çok mu olur sanki telefonu olanların telefonu bilgisayarı olanların bilgisayarı bozulacak değil ya.Bende sizin hikayelerinizi okuyorum vote yapıyorum yorum yapıyorum hiç zararı olmuyo sizde deneyin.Yardım edin lütfen.Ne kadar çok vote o kadar çok YB...

İyi okumalar...

Ah hadi ama!

   Bilin bakalım nereye geldik.Bilemezsiniz çünkü size daha önceden söylememiştim.Tamam şimdi söylüyorum.Çocukların çiftliğine gelmiştik.Burdan kaçsam kurtlar yer kurtlar yemezse Harry yer.

  İyide benim burada olduğumu kimse bilmiyor ki.Hadi ama ben çok meraklıyım.Biri bana neler olduğunu anlatabilir mi acaba?

 "Harry.Buna bir son ver artık! Arkadaş olmamızı bile engelliyorsun! " dedim arabada ona dönerek.Harry aniden fren yaptı ve konuşmaya başladı."Çünkü biz arkadaş olamayız tamam.Aldıysan cevabını kapa şu siktiğim azını!"

  İnanın bana Harry'i hiç bu kadar sinirli görmemiştim.Ciddi manada sinirli.Öyle böyle değil.O derece.Kim sinirlendirdiyse iyi sinirlendirmiş.Tabii acısını ben çekicem.Değil mi.Böyle şeyler de hep beni bulurdu zaten.

   Harry arabayı evin garajına park ettikten sonra kapımı açtı ve kaba bir şekilde kolumdan çekerek beni arabadan indirdi.

   "Bu kadar kaba olmak zorunda değilsin" diye fısıldadım sanırım beni duymuş olacakki kafasını bana doğru çevirdi.Ardından koluma baktı ve sıktığı elini gevşetti."Özür dilerim."Hiçbir tepki vermedim.Vermeyecektim de.Canını acıtacaktım beni burada hapsettiği sürece.

   Hızlıca garajdan eve geçilen kapıdan girdim ve Zayn'in odasına girip arkamdan kapıyı sertçe kilitledim.Yüzünü bile görmek istemiyorum onun.Aşağılık herif.

  Gözlerimi kapadım ve kendimi beni bekleyen uykuma götürdüm.O kadar çok yorgunum ki otel yataklarından bile daha rahat bu yatak.Sanki bulutların üzerinde yatıyormuşum gibi.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  Yataktan diğer tarafıma döndüğümde kolum otomatik olarak döndü.Yanımda bir çöküntü vardı.Gözlerimi yavaş yavaş açıyordum fakat karşımda Harry'i gördüğümde daha erken açtım.Onun burda ne işi var? Ya da benim onun odasında ne işim var?

   Tam ayağa kalktığım sırada Harry'de ayağa kalktı.Olduça öfkeli görünüyordu.

"Zayn ile aranda ne var ?! " şaka yapıyor heralde.Zayn ile aramda ne olabilirki."Ne saçmalıyorsun sen?!" "Sana.Zayn.İle.Aranda.Ne.Var.Dedim!" "Sanane!" inadım inattır benim hı.

Arkamı dönüp oturduğum sırada kırılma sesi duydum.Arkamı döndüğümde ise kırık bir cam ve eli kanayan bir Harry gördüm...

Eveet arkadaşlar.Uzun yazmaya çalıştım ama olmadı sebebi de sizsiniz.5K olduk diye mutlu olmuştum ama 10-12 vote geliyor üzülüyorum anlayın beni.Vote ve yorum gelsin lütfen...İthaf isteyenler de yorum yapsın.Her yorumda 1 tane YB gelir.Haberiniz olsun...Bu arada düzenlemeden sonraki son bölüm...

I'm back (Harry Styles)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin