Capitolul 30

1.3K 105 62
                                    


Omfg ... #6 in fanfiction ? Si nici n am postat de atata timp 🙊 Am făcut in sfarsit 1k de voturi 💓💓 Multumesc mult !
Deci vreti capitole mai perverse ?
Stiti ca asta înseamnă si cringe ,nu ? O sa vedeti voi mai tarziu perversități cat pentru un volum întreg :))
Apropo , m am decis sa fac cateva modificari prim carte ... de exemplu capitole mai lungi ,dar în același timp, postate mai rar . Nu va fi o mare diferență... doar o schimbare in bine. Lectura plăcută! A da , si o sa las spații între liniile de dialog sa para ca am scris mai mult =))) Poate asa e mai clar si pentru voi

Pov pe scurt din capitolul anterior :

Ale a plecat cu Sabrina la pantofi in timp ce Vlad si Cristi au organizat o petrecere de ziua lor . Ale aflând ca petrecerea era si pentru ea se simte putin vinovată deoarece ea are o mica temere....

  Vlad pov :

Au trecut vreo doua ore si deja am aranjat aproape tot.

V : Deci , am închiriat un hotel din ăla de pe malul marii care te arde la buzunare

C : *tuse* pe altii si in chiloți *tuse*

V : Da ,si trebuie sa aduci .... ce ? esti prost ?

C : Ce ? Am zis adevarul

V : Poate pe tine te mănâncă in fund ... am destulă treaba pe cap , nu mai stau si la prostiile tale ...

C : Tot eu sunt ăla prost , nu ?

V: N am spus asta , dar daca te simti eu n am nici o problemă , ba chiar sunt de acord.

C: Spune tu ca nu ai vrea s o ai pe Ale in pat...

V : Ce treaba are cu asta?

C : Nu ,nu are ... dar vreau să zic că , o data ce diseară veți dormi singuri in ac. camera de hotel o sa faci ca si cu ...

V :Taci ! Am auzit suficient ! Nu sunt un animal! S-a intamplat, si daca Ale afla ,te gândesti cum se va simti ? Nu o sa mai dea ochii cu mine ... ea e sufletul meu...

C :Asa a fost si cealaltă ... Eu zic că e timpul să îi spui

V : Dar e inca mica!

C :Si tu te crezi mare rău ? Ai doar 15 ani ! Eu îi vreau binele ei , si stiu ce porcării ai tu în cap, coæ

V : Mai bine ai grija s-o protejezi pe Sabry

C : ...

V : Nici tie nu ti convine sa ti zic asta

C : Eu macar nu m am culcat cu o fată .

V :....

C : Hai , ai sunat toti invitatii?

Sabry pov :

Ăștia sigur pregatesc ceva , altfel nu ma trimiteau asa ... ei nu s-au gândit chiar la tot . Adică dââ ...
Ale imi distrage atentia ,închizând camera de filmat , a da , am uitat sa va zic, filma un vlog cu mine , desi mi am acoperit fata de fiecare dată când o îndrepta spre mine .  Nu ma înțelegeți gresit , imi place ca prietena mea sa faca ce îsi dorește ( subscribe la Ale Maria)... însă nu eu vreau atentie ... am si eu un canal , dar nu mi am arătat fata pana acum, si nimeni nu stie de el ( Subscribe la Cringe Meniu) ... nici macar Ale ...

A : Fata ... mă duc repede până la wc ... mă aștepți aici ?
Perfect ! E șansa mea sa aflu ce e cu toate astea .

E : Binee ,nu te grăbi , sunt aici.

Doar noi doi ❤/ w. Vlad MntUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum