8. Kapitola

848 32 11
                                    

„Taky tě rád vidím, Grace," zářivě se na mě usmál, čímž odhalil své rovné bělostné zuby.

Protentokrát jsem se nenechala strhnout jeho oslnivým vzhledem a zachmuřila se: „Neodpověděls mi na otázku!" v práci bych se k němu takhle nechovala, ale jelikož tam nejsme, tak je mi to jedno. Stojí přede mnou cizí muž. No vlastně, ne tak úplně cizí, protože znám jeho jméno, ale to nic sakra nemění na tom, že teď, v neděli o půl sedmé večer stojí před prahem mýho bytu můj šéf.

Ano, začínám mírně vyšilovat, protože není do pekla možný, aby mě našel. Nikdy a nikam jsem mu mou adresu jakýmkoli prostředkem nepodala, tak jak do prdele... „Grace?! Proč tam tak stojíš a nepozveš návštěvu dál? Nebuď nezdvořák," zavolala na mě Jessica. Usmála jsem se na Willa a s nejvražednějším pohledem zabijáka jsem se pomalu otočila na mojí kamarádku, která teď zastávala místo kousek ode mne. Ta se na mě pouze zaculila, jako já na ni ještě před chvílí na pohovce a potom se protáhla kolem mě směrem k Willovi.

„Ahoj, jsem Jessica Smithová, ta odvázanější z nás dvou, spolubydlící a kámoška Grace. Musíš jí omluvit. Je z tebe celá v transu, protože musím uznat, že se na tebe dívá fakt pěkně," představila se sama Jess a já nestačila žasnout nad tím, co všechno vypustila z tý její drzý a opovážlivý pusy. Oni se spolu bavili jako bych tu vůbec nebyla, teda převážně Jessica.

„Jessico!" vyjekla jsem zděšeně. Will se pohledem z tý zrádkyně, která určitě nepřežije nejbližší chvíli, kdy spolu budeme samy, přesunul na mě. Přímo se do mě zabodl těma jeho modrýma očima a já měla pocit, že se v teplota v mém okolí zvedla výrazně nahoru. „Tak nakonec nějaká ta pravda bude na tom, žes ten životopis neupravila ty, ale tady Jess," zamručel Will a mě po zádech stekla ledově mrazivá kapka.

On to udělal schválně! Jasně šlo postřehnout, že celá ta jeho věta byla protkaná flirtem. A nebyla nikoli zaměřená na Jess, i když se jí nejvíc týkala, ale na mě. A ona si toho naneštěstí také všimla: „Uh, je tu nějak horko nemyslíte? Tuším, že tenhle rozhovor asi nebude seznamovací a nebude ani pro tři, tak já mizím," mrkla na mě i na Willa Jess s menší dávkou svůdností, jak to umí jen ona a už se protahovala kolem mě pryč.

Jenže já po její paži rychle chňapla a řekla nahlas, aniž bych se před mým šéfem jakkoli ostýchala: „Já tě asi zabiju, Jessico," a k tomu jsem přihodila můj vražedný úsměv. Jasně mohla zahlédnout ten běsnící plamen v mých očí, kterej postupně probublával na povrch. Vtom Will vybuchl smíchy a Jessica se k němu přidala. Zase jako bych tu nebyla.

Dráždili mě, oba.

„Ale Grace, snad by ses nezlobila kvůli troše srandy," uchechtával se dál Will. „Ne, ona se nezlobí. Ona je jako had, kterýho dráždíš bosou nohou. Akorát je to poupravená Graciina verze," přidala se k němu ihned ta zrádkyně.

Jessica měla pravdu jako obvykle, jelikož mě dobře znala, ale tímhle mě zrovna popíchla ještě víc. Už jsem nebyla červená jen z ostychu, ale ze vzteku.

Naštvaně jsem jí ruku pustila a ona mě s vyzývavým pohledem a zábleskem v očích obešla směřujíc zpět do obýváku za Mattem, který byl očividně zabranej do jeho mobilu, protože kdyby slyšel jen kus toho, jak Jess rozmlouvala s Willem, tak už by tu dávno byl a chránil si svou holku před jiným klukem. Ne že by něco od Willa nyní hrozilo.

Klidně se můžete jakkoli bavit a objímat se s vaším kamarádem, ale pak se připravte na následky, až to zjistí váš partner. Chlapi jsou na tohle velmi hákliví.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 21, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

My Beloved Boss [Cz]Kde žijí příběhy. Začni objevovat