6🔥

333 29 5
                                    

- Haloo ziemia do Olii, budź się. Masz na dole śniadania a ja jadę do tej nowej pracy. Dzisiaj już zaczynam.- obudziła mnie rodzicielka

- No dobra, dobra.. Już idę. - skłamałam że już wstaję a tak naprawdę to czekam aż mama wyjdzie z pomieszczenia.

Kiedy mama już wyszła z mieszkania, zobaczyłam w oknie że pojechała autem do pracy. Nareszcie można poleżeć. Kurdee! Że też jej sie nie spytałam o której wraca, bo jakbym poszła się przejść i jakby mama wróciła z pracy późno a mnie by w domu nie było, to bym miała prze..... Więc wole sie upewnić czy jak pojde gdzieś i zostane długo, to chce mieć świadomość że mama o niczym nie wie, że się szwędam po nocach. Dobra trudno.. Dzisiaj się jej wieczorem spytam. Po tych przemyśleniach poszłam dalej spać..
================================
Obudziłam się o 11:30. Ee nie tak źle jak na mnie. Od razu poszłam odprawić swoją codzienną rutynę ~nie ma w niej nic fantastycznego żeby ją dokładnie opisywać~ i zeszłam na dół. Śniadanie wystygło wiadomo.. Stało już kilka godzin po tym jak mama o 6:30 mi je uszykowała więc.. raczej nie będę go jadła. Chwyciłam jabłko do ręki i gryząc je, poszłam do siebie. Postanowiłam się ubrać no bo nie będę całego dnia chodziła w pidżamie. Minęło mi kilka godzin na oglądaniu seriali. Znudziło mnie to i wzięłam telefon do ręki. Od razu zauważyłam że ktoś próbował się do mnie dodzwonić. Nagle przypomniało mi się że chłopak z którym się wczoraj poznałam, miał sie ze mną skontaktować. Oddzwoniłam na ten numer i..

Pierwszy sygnał..

Drugi sygnał..

- Halo?

-O cześć.. Próbowałem sie do ciebie dodzwonić.

- Tak wiem właśnie widze. Przepraszam ale byłam zajęta.

- No ok. Może dzisiaj się spotkamy i bardziej poznamy jeżeli chcesz?

- Dobra, to o której i gdzie? Za bardzo nie znam się na tutejszej okolicy bo mieszkam tu od wczoraj..

- 15? To może tam gdzie spotkaliśmy się wczoraj czyli pod tą mini restauracją? 

- Okeey to jesteśmy umówieni, paa.

-Pa.
                         ❕ ⬇ ⬇ ⬇ ❕
Jeżeli przeczytałaś, zostaw po sobie 🌟

Kurde sorka że taki krótki😏. Jutro napiszę nowy i będzie sie działo hehe. Czekam na waszą aktywność 😉.   

Him and I // Martinus Gunnarsen Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz