Capitolul 6

438 22 1
                                    

   Telefonul inchis- Greseala       

   Este ora 23:59. Asteptam telefonul lui Klaus. Eram foarte speriata de intentiile lui sadice. Dupa 38 de minute telefonul tot nu sunase. Adormisem.

    Cand m-am trezit dimineata nu stiam ce se intampla cu mine. Am luat telefonul sa vad cat este ceasul, dar telefonul era inchis. Am inceput sa plang si am constientizat ca doua persoane dragi mie au murit dintr-o GRESEALA a mea. Mi-am deschis telefonul repede si aveam 2 apeluri: unul de la CAROLINE ( prietena mea cea mai buna) si unul de la KLAUS  (criminalul sexy).

   M-am dus in bucatarie si-am dat drumul la televizor. Nu se intamplase nimic deosebit.

   Suna telefonul. Era Klaus. Eram pregatita sa ascult ce a facut el la "munca". Am raspuns speriata.

 - Spune-mi te rog ca nu ai omorat pe nimeni. Telefonul era inchis. Stiu. Ceva s-a intamplat cu el. Nu vroiam sa moara nimeni! Te roggg!

 - Stai calma, papusa! Te-as minti daca ti-as spune ca nu a avut nimeni de suferit. Daca vrei sa-i vezi mergi la Padurea "Mortii".

 - Unde? am intrebat confuza.

 - Padurea de langa micul orasel Mystic Falls! Pa, iubito!

 - Stai! Nu vrei sa mergi cu mine?

 - Mi-ar face mare placere sa merg cu o fata asa de frumoasa. Ne vedem la tine in fata casei la 13:45.

 - Multumesc. De unde stii unde stau?

 - Ai uitat? Am fost impreuna. Dar nu se stie, poate totul va fii ca inainte. Apropo! Eu stiu totul.

 - Am uitat! Ne vedem in 16 minute. Paa!

Numarul privat de la miezul noptiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum