Alaturi de cei dragi noua
- Sunt gemeni! Aveti un baietel si o fetita! a spus doamna doctor ginecolog.
- Yesss! Sunt cel mai fericit tata! a zis Klaus.
- Sa va bucurati de ei. Nu toti parintii au aceasta veste minunata.
- Va multumim! am spus eu ridicandu-ma de pe pat. La revedere!
- O zi buna! Aa..si am uitat sa va spun. Copilul se va naste in jurul datii de 30.08.2014.
Dupa toate acestea, eu si Klaus am iesit fericiti din salon. Ajungand acasa am inceput sa facem pregatirile pentru nunta.
- Klaus, te rog, aseaza astea in curtea din spate.
- Acum, iubire!
Seara, pe la ora 23:57 am terminat treburile programate din aceea zi. Amandoi am urcat sa ne facem un dus si sa ne culcam pentru a fi relaxati ziua urmatoare.
Dimineata, ora 11:36
- Klaus, trezeste-te! Peste doua zile este nunta noastra si tu dormi?
- Ohh! Scuze! Hai sa ne imbracam si sa mergem la "Restaurantul Lightininghouse" sa pregatim meniurile!
- Bine! Eu te astept jos!
- In 5 minute voi fi jos!
- Te astept!
Dupa 30 de minute
- La desert am vrea un tort cu 5 etaje si o portie din prajitura Tiramisu pentru fiecare persoana.
- La ce ora ati dori sa aducem fiecare meniu?
- Aperitivul: ora 21:00 , I fel: ora 23:30 , A lI-lea fel: ora 02:45 , iar desertul la ora 05:30.
- Am inteles. Totul va fi in regula. Nu va faceti griji. Mancarea va fi deasemenea buna. Avem bucatari extraordinari.
- Multumim. La revedere!
Dupa 2 ore am ajuns acasa. Ne-am relaxat si ne-am pregatit lucrurile pentru ziua cea mare.
23.08.2014-Nunta
-Rebecka, mai repede! Trebuie sa vina ginerele! a spus nasa.
- Acum! Ce rau imi pare ca nu sunt si parintii mei aici.
- Nu te amagi! Ei vor fi la nunta ta, chiar daca tu nu ii poti vedea si vor fi mandri de alegerea ta.
- Mdaa. Acum hai sa mergem.
- Te astept!
- Mami ,tati imi pare rau ca nu sunteti si voi aici. Dar sper sa va distrati acolo sus si sa nu va suparati pe mine de alegerea facuta! am spus eu incet, fara a ma auzi cineva.
Dupa o ora si 34 de minute am ajuns la biserica.
- Mikael Rebecka il luati in casatorie pe Julian Klaus Michael?
- Da.
- Julian Klaus Michael o luati in casatorie pe Mikael Rebecka?
- Da.
- Acum va declar casatoriti. Puteti saruta mireasa.
Dupa ce am terminat la biserica am pornit spre restaurant. Eu imi aranjam machiajul, iar Klaus isi indrepta cravata. Putina neatentie din partea lui Klaus si noi am si sarit peste pod. Dupa aproximativ 3 minute a ajuns si ambulanta. Era prea tarziu. Doctorii nu ne mai puteau face nimic.
- Au decedat! La fel si copiii ce mai aveau doar cateva zile pana se vor naste! a spus usor un doctor de pe ambulanta.
Aceasta a fost povestea vietii mele. :(
Sper ca v-a placut povestea. Imi pare rau de acest final. Va rog frumos sa lasati comentarii despre aceasta carte si finalul ei. Stiu ca despre final vor fi doar comentarii triste. Mi-a placut sa va citesc comentariile , chiar daca au fost putine. Va puup! :*