Iubirea adevarata
Acolo... in cabina de dus, amandoi am cazut pe ganduri bucurandu-ne de apa ce cadea pe corpurile noastre. Dupa un sfert de ora de relaxare am iesit amandoi din dus. Am decis sa ne petrecem restul zilei impreuna, gandindu-ne sa mergem in parc. Am inceput sa ne imbracam. Eu mi-am luat niste pantaloni scurti si un tricou cu spatele gol, iar in picioare niste Converse. Printul meu si-a luat un tricou mulat alb prin care se puteau vedea patratelele, niste blugi negri si bascheti. Ajunsi acolo am inceput sa ne jucam ca niste copii. La un moment dat mi-a venit greata. Atunci l-am strigat pe Klaus sa ma ia in brate, nu puteam merge. Iubii m-a dus la spital. Doctorii mi-au pus o perfuzie si au asteptat rezultatul analizelor. Dupa o ora de asteptare medicii au intrat in salon fericiti, spundandu-mi.
- O sa fiti mamica!
- Cum? Nu e posibil!
- De ce nu va bucurati? Prietenul dumneavoastra este incantat de aceasta veste. El este tatal copilului. Am facut testele de paternitate.
- Bine...
- Eu va las sa va odihniti, va intra taticul.
- Buna, draga mea! a spus Klaus cu zambetul larg pe buze.
- Hei, am zis eu trista.
- Ce s-a intamplat? O sa avem un copil, de abia astept sa avem o familie.
- Nu credeam ca vei fii asa de fericit. Cred ca il voi pastra.
- Nici nu se pune problema. Daca nu era al meu tot as fi ales sa-l cresc.
- Sunt norocoasa cu asa un ''sot'' langa mine.
- Ce-ai spus?
- ''Sot''. Peste patru luni ne vom casatori.
- Credeam ca eu trebuie sa spun asta, dar daca mi-ai luat-o inainte asa va ramane.
Dupa doua luni si jumatate
- Rebecka, grabeste-te! O sa intarziem la doctor.
- Acum vin.
- Haide, trebuie sa facem si pregatirile pentru nunta.
Dupa 30 de minute noi am ajuns la spital. Am intrat in cabinet unde ne-am asezat pe scaune.
- Buna ziua, doamna doctor!
- Buna ziua!
- Am venit din partea doctorului Plasteanu Viorel de la spitalul "Azrana" pentru o programare la ginecolog.
- Haideti la Sectia de Ginecologie.
- Va multumim frumos!
- Intrati. Este doamna doctor ginecolog Farcasanu Isabelle. La revedere!
- La revedere.
Am intrat. Acolo doamna doctor ne astepta.
- Buna ziua, am spus noi.
- Buna ziua! Luati loc domnule Klaus, iar dumneavoastra domnisoara Rebecka intindeti-va pe pat.
- Acum putem afla ce este?
- Da, dar trebuie sa va fac ecografia 4D. Ridicati-va tricoul, va rog!
- Imediat!
- Trebuie sa va dau cu un gel. Nu va speriati! Este putin cam rece.
- Nu-i nici o problema.
- Uitati-va pe acest monitor unde va veti putea vedea copilul. Uitati-i, domnule Klaus, capul, aici mainile si picioarele. Acum va voi spune ce este. Este...