/2\

70 3 0
                                    

*Thuis*
Yesss, het is zaterdag, dat betekent dus paardrijden :)). Ik besluit om op te staan het is ook al 10:23, maarja het weekend is om uit te slapen of niet soms? Ik trek een jeansbroek aan en pluk m'n favoriete croptop uit de kast en ga wat ontbijten, gek genoeg zit papa al te ontbijten. Ik pak een kom, een lepel en de cornflakes en plant me op m'n stoel. Het is erg stil aan tafel dus ik sta op en zet de radio aan. Nadat ik gegeten heb ga ik snel even naar de wc, poets ik m'n tanden en pak ik m'n gsm en stuur ik 'Gm' naar al m'n streaks. Ik besluit om naar boven te gaan en ik kijk of ik al iets kan doen voor school. Ik zie dat ik m'n boek van Frans moet meenemen, dus die stop ik als eerste samen met een map in m'n rugzak. Ik zie dat we het eerste uur Nederlands hebben dus neem ik m'n map en stop m'n boek erin. 'Yayy het tweede uur wiskunde:))', denk ik bij mezelf. Daarna hebben we 2 uurtjes wetenschappelijk werk :(( Vlak na de middag Engels, daarna geschiedenis en het laatste uur economie, wat een k*tdag is dinsdag, en ik dacht dat maandag stom was :(( Waarom hou ik me zelfs bezig met school!? Het is toch weekend voor iets!! Ik ga in bed liggen en zet YouTube aan, ik besluit om Matser z'n laatste nieuwe video te kijken, die is geweldig (zoals altijd :)). Als ik hem heb uitgekeken ga ik kijken of Thomas (Korthom) een nieuwe video heeft geupload. Ik hoor de auto de oprit oprijden dus ga ik naar beneden en vraag ik aan mama wat we vandaag gaan eten. Ze zegt dat ze pannenkoeken gaat bakken voor als ik terugkom van de manege. 'Yesss mama's pannenkoeken zijn altijd de beste 😻', zeg ik tegen mezelf.
Mama roept dat ik moet gaan eten.
Na het eten weet ik niet wat te doen dus zet ik maar wat muziek aan en ga wat lezen. Als m'n boek uit is zie ik dat het al 15:30 is. Ik maak me snel klaar om naar de manege te gaan. Eenmaal aangekomen en m'n les betaalt ga ik op zoek naar Noor -de beste Twin everrr 😻- ik vind haar niet dus ik ga door naar Billy. Ik pakte m'n halster en besloot hem te poetsen. Toen ik net klaar was kwamen ze zeggen met wie we reden. Ik reed (of course) met Billy, maar we reden buiten. Toen kreeg ik eventjes schrik want ik moest voorrijden. Of course ging hij helemaal tegenwerken -_- Na de les hebben we nog een kleine 'fotoshoot' gedaan. Hier zijn een paar eindresultaten 👇

 Hier zijn een paar eindresultaten 👇

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Of course had ik weer 7Up :)) because 7Up is leven!Plots kreeg ik een sms'je:MamaMama: De pannenkoeken staan te wachten!U: Ik kom eraan!*Thuis*Ik leg meteen een pannenkoek op m'n bord, zet een video van Matser (😻) aan en begin te eten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Of course had ik weer 7Up :)) because 7Up is leven!
Plots kreeg ik een sms'je:
Mama
Mama: De pannenkoeken staan te wachten!
U: Ik kom eraan!
*Thuis*
Ik leg meteen een pannenkoek op m'n bord, zet een video van Matser (😻) aan en begin te eten. Toen ik klaar was met eten ruimde ik de tafel af en plofte in de zetel. Ik besloot een paar YouTube-video's te kijken.
Het was 22:30 toen m'n ouders kwamen zeggen dat ik moest gaan slapen. Ik stuurde nog snel 'Gn' naar m'n streaks en ging slapen.

Het kan eventjes duren voor deel 3 online komt, ik weet nog niet zo goed wat ik daarin moet zetten. Dus dan weet je dat al
Love y'all xo

DepressedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu