/3\

47 3 2
                                    

*2 weken later*
Ik besluit om m'n profielfoto op facebook te veranderen. Ik kies voor de deze:

*Die maandag*Ik kom aan op school, zet m'n fiets op z'n plek en ga op zoek naar Melanie

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

*Die maandag*
Ik kom aan op school, zet m'n fiets op z'n plek en ga op zoek naar Melanie. Ik ga bij Melanie en Noah staan. We horen de bel gaan dus ik ga samen met Melanie naar Engels.
Na Engels hadden we wiskunde :)). Ik hoorde de bel gaan, pakte m'n spullen en ging met Melanie naar buiten. Buiten stond Noah al op ons te wachten. Na de pauze hadden we Frans. Eindelijk, de bel ging. Nu Nederlands en daarna middagpauze. 
Eindelijk was Nederlands gedaan, ik had zo'n honger. We mochten buiten eten dus gingen we bij Noah zitten. Enkele minuten nadat we hadden gegeten ging ik met Melanie naar de wc. Onderweg naar de wc riepen Yannick en Kay: 'Ehj ga nog wa meu paard muile, vieze paardemuiler!' naar mij. Ik dacht: 'Waar hebben ze het over?' Toen we terug bij Noah zaten kwam Yannick naar mij en zei: 'Moet k wa deo in u bek spuiten? Ge hebt nog wa speeksel in u bek hangen.' Hij liep weg en in barstte in tranen uit.
*Thuis*
Ik lig in m'n bed, helemaal kapot van het huilen. Ik heb me op school proberen inhouden, maar het ging echt niet meer... Ik besluit om eventjes te slapen. Na een kwartiertje geslapen te hebben komt Lotte zeggen dat het eten klaar is. Ik kijk snel even in de spiegel of ik er een beetje fatsoenlijk uit zie. Na het eten besluit ik om m'n huiswerk te maken.

Sorry dat het langer duurde, ik had gewoon heel weinig inspiratie voor dit deel. Ik moest het afmaken omdat dit een van de belangrijkste delen is in het boek
Ik ga proberen het volgende deel sneller te schrijven xoxo
Love y'all xo

DepressedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu