Ik werd wakker, het was 10.17u. Vanmiddag komt mama's familie voor m'n verjaardag. Eigenlijk ook die van tante Ellen, zij is vandaag ook jarig. Ik sta op en ga meteen naar de badkamer en ga meteen m'n haar wassen. Ik ben net klaar als Lotte binnen komt en zegt dat oma en opa er zijn.
10 minuutjes later komen tante Ilse, nonkel Gert, Michiel en Celine aan. Ik ga de deur opendoen ik krijg meteen een kaartje in m'n hand geduwd.
Ik probeer het kaartje op tafel te leggen maar dat lukt niet echt omdat ik beide handen nodig heb om te lopen.
Een twintigtal minuutjes later komen tante Greet, Wolf en Max aan. Van Wolf en Max krijg ik elk een tekening en van tante Greet krijg ik een kaartje. Toen tante Ellen, nonkel Ben, Wannes en Lars aankwamen was ik echt blij. Mijn dag kon niet meer stuk!
Na een uurtje binnen spelen worden de kinderen een beetje te wild dus gaan ze naar buiten, ik wil mee gaan maar dan zegt mama: 'Blijf maar binnen, straks worden je krukken vuil.'
Toen iedereen terug binnen was gingen we eten, na het eten ging Lotte wat speelgoed halen voor de kleintjes en ging ik me wat met Lars bezig houden.
Het is 17.24 u. als mama de tafel begint klaar te zetten.
Nadat iedereen gedaan had met eten gingen mama en oma de desserts halen. Na het dessert hielp iedereen nog even met de tafel leeg te maken.
Toen iedereen naar huis was ruimden mama en Lotte nog wat op en probeerde ik m'n gsm te fixen wantja, met al die kleine kindjes in huis gaat er al wel eens wat stuk.
Toen alles klaar was keken Lotte en ik nog wat tv totdat we moesten gaan slapen.Ik leef blijkbaar ook nog ja :))
EINDELIJK nog eens een nieuw deel haha, niet dat het veel is ':)
Het is echt te lang geleden dat ik op Wattpad ben geweest.
Ik ga vanaf nu echt m'n best doen om meer te uploaden, ik was vergeten hoe leuk het is om boeken te schrijven.
Love y'all xo
JE LEEST
Depressed
Non-FictionDorien is een heel vrolijk meisje, tot er enkele jongens iets tegen haar zeggen wat haar hele wereld op z'n kop zet... Gestart:18/02/2018 Beëindigd:? Dit is m'n eerste boek dus verwacht er niet te veel van ;) De namen die ik gebruik zijn niet verzon...