10 november... m'n verjaardag... Normaal zou dit de beste dag van m'n leven geweest zijn, met school naar de boekenbeurs. Maarja, ik ben weer zo lomp geweest om te vallen. Straks komt de familie langs papa's kant voor m'n verjaardag. Normaal zou ik met alles helpen maar nu kan ik niks doen... Ik verveel me steendood.
Ik kan gewoon niet geloven dat dit echt gebeurd is, dit voelt allemaal zo onwerkelijk. Ik mag sowieso tot 1 december niet sporten, en waarschijnlijk nog langer niet paardrijden.
Ik ben echt doodmoe, doordat die gips altijd in de weg zit kan ik niet slapen.
Ik ben helemaal kapot en het ergste is dat m'n ouders altijd kwaad zijn op mij, en nog wel zonder reden. Ik heb echt nergens zin in, ik heb gewoon het gevoel dat ik hier niet thuishoor...
Door die k*utkinderen op school zie ik alleen nog maar de slechte dingen in m'n leven...*Die avond*
Het is juist 20u. gepasseerd, ik zit in de zetel en scroll wat door m'n Instagram. Ik verveel me dus zet ik een random film op.
De film is gedaan, het is nu 21:12, mama en papa hebben net gedaan met melken en komen binnen, moeke en vake komen vlak na hen binnen. Na 10 minuten komen nonkel Wim en Femke binnen.
5 minuten later komen tante Mia, Lisa, Jonas en nonkel Wim (ja ik heb 2 nonkels Wim😂) binnen. Na een halfuur gepraat te hebben gaan we aan tafel zitten. Mama en Lotte gaan de zelfgemaakte kaastaart van moeke, onze zelfgemaakte chocomousse en tiramisu halen.
Toen iedereen genoeg had gegeten en naar huis ging was het al 0.49. Lotte was al gaan slapen, en nu was het ook tijd voor mij om te gaan slapen.*De volgende ochtend*
Ik werd wakker met barstende hoofdpijn, het was al 10.59. Ik ging naar beneden, de tafel stond nog klaar dus ik nam een boterham. Terwijl ik die opat besefte ik pas dat het zaterdag was en dat ik niet kon gaan paardrijden, ik voelde me nog rotter dan eerst...Hier is nog een hoofdstukje, omdat ik al lang niet meer had geüpload. Het is wat korter dan de andere.
Ik ga ook proberen van vaker te uploaden, maar ik weet niet goed ofdat gaat lukken, ik ben namelijk ook bezig aan een 2e boek
Love y'all xo
JE LEEST
Depressed
Non-FictionDorien is een heel vrolijk meisje, tot er enkele jongens iets tegen haar zeggen wat haar hele wereld op z'n kop zet... Gestart:18/02/2018 Beëindigd:? Dit is m'n eerste boek dus verwacht er niet te veel van ;) De namen die ik gebruik zijn niet verzon...