Ама, че налудничава идея

50 1 0
                                    

  

 Мрачна нощ в гората. Луната осветява пътя от изпъкнали камъни. Листата на дърветата шумолят от лекия вятър. Красиво е, но призрачно. 

Изведнъж тъмна фигура се приближава. Започва да ръмжи и вика. Имаше ужасен призрачен глас. Фигурата навлезе в лунната светлина. Беше разярено чудовище. Изглеждаше ужасно. Имаше тъмно лилава козина, червени очи, всяващи страх, рога, но по-различни от тези на елен. То продължаваше да ръмжи и не спираше. Зад него в далечината се чуваха писъци. Явно бяха от по-нататъшното селце. Хората го бяха видяли и започнаха да пищят от ужас. Чудовището пристъпи няколко крачки напред и за негов лош късмет то се озова на земята в безсъзнание. Някой го беше следил и нападнал. То стоеше неподвижно и бе замаяно от хвърления по него и размазан по лицето му кръгъл лимонов пай. Но след няколко минути то се осъзна и се изправи. Момчето, оцелило го, стоеше с гръб към него, оглеждайки се за други странности. Тогава чудовището го докосна два пъти с пръст по гърба. Момчето се обърна в лицето му се размаза боровинков мъфин.                                            
- Изненадааа! - извика чудовището.

Тогава се появи един ужасяващ гном, който хвърли бомбичка. От нея се разнесе лилав газ, от който момчето и чудовището припаднаха.               

- Така ви се падааа! Аз победииих!- каза гномът.След което, хванати за ръце, танцуващи ръченица, още гноми се появиха и се въртяха в кръг около тях, като не забравяха да продължатват ръченицата и весело пееха:

- Ние ви победихме! Ние ви победихме! Сега ще си похапнем с вааас! Ля,ля,ля,ля.- пееха с пълен глас.                                                                                              
- И къде ви е котелът дето ще ни сготвите откачалки? - каза момчето.

- Ей сега пристигааа! - каза гномът и го донесе. Сложи го на земята и гледа ту него, ту пленниците. Ту него, ту пленниците. Почеса се по главата с пръст и се позамисли. Вдигна поглед към плениците и каза:

- Май,май ... ще  ни трябва по голям котел! - каза гнома. И тогава един великан настъпи с един крак всичките. След момент великанът падна, земята се разцепи на две и от нея излезе домашният любимец на дявола и започна да се кълчи като пееше:   

- Обладана ли ти се струвам? Да от Луцифер и Буда!    Хах!!

Досиетата ЛудостWhere stories live. Discover now