Непослушното дете

12 1 0
                                    

Всички знаем и сме чували, че във всеки дом имало таласъми, торбалани, вещици и други твари да плашат децата. Добре, но в тази наша история това чудато същество е реално и истинско. По добре да започна да разказвам. Така...ааа...

В един дом, на глед обикновен и красив, отвътре се случваха доста странни неща. Семейството отиде на почивка и в дома им се пресели това същество. Хората разказваха, че това бил техният прародител, но много грешаха.

През тази почивка се случваха доста зловещи неща. Скоро семейството се позамисли, че това може би не е техният прародител. Та защо би наранил и изплашил семейството си? Една вечер точно по пълнолуние от мазето се чуваха шумове, тракания. Трак-трак, драскане по вратата и прочие. Бащата реши да слезе, защото си мислеше, че се чува от другата страна на мазето и че навярно е някое дърво. Накрая влезе в мазето и две ръце го обгърнаха. Очите му все едно горяха. Дори не можа да издаде писък. Ръцете го притеглиха към себе си и вратата на мазето се затвори. Семейството се изплаши и отиде в полицията. Но там... просто не е за разказване какво се случи там и колко несериозни бяха те. В управлението бе като в лудница...

Никои не им обръщаше внимание. Опитаха да говорят с изследовател, но той бутна най-голямото дете, което бе момче. Преди да дойде майката, изпаднала в шок, я закарали в болницата. Момчето се ядосало и сграбчило изследователя за яката и го запратило в стената със свръх естествени сили. Това се казва вграждане в стена. Хванаха момчето и го затвориха в участъка. Да ама той изби на единия полицай зъбите, а на другия заклещи лицето решетките на килията. Бягаше насам натам и не можеха да го хванат. Искаха да го застрелят да миряса малко ама той хвана на единия пистолета и започна да гърми наляво и надясно. И накрая се качи на покрива и реши, че може да лети. По малките му братя и сестри бяха онемели и не знаеха какво се случва... Излязоха извън участъка, видяха как брат им полита и...

За щастие той имаше свръх сили, макар в някои отношения странни, и използва силите си, за да се призми. Около него, докато политаше надолу, се образуваха крила от прах. Това бе една от способностите му. Но може би по държанието му се сещате, че не бяха бели... Да, бяха черни. Около него винаги витаеше нещо лошо. Това момче правеше беля след беля, но винаги се случваше нещо прекалено лошо след това. Щом се случи нещо лошо, това момче почти винаги е намесено.

Братът се приземи при трите малки деца.

-Ей, сополанковци! Какво гледате?! -  каза братът.

Двете се разплакаха, а едното го хвана за яката и го удари в корема. Двете момчета имаха само три години разлика, но бяха наравно в силите. Явно чудатото дава равна сила. Малката им сестричка побесня, разпищя се, почервеня и  стана гигант. Настъпи двете момчета и започна да преследва най-малкото дете от семейството и то бе малко момче на име Ред. Иронично е, защото почервенява като се уплаши. И сестра му се опита да го сграбчи с едната си ръка, но той я отхапа. тя изпищя, че един автобус се блъсна в нея, и тя падна. Момчето имаше време да избяга и да се скрие в дома си. Отиде в стаята си. Беше много опасно, тъй като сестра му още го преследваше. Тя се опитваше да се провре през задната врата, но беше доста глупавичка и продължаваше.

От своя страна братята му се превърнаха в полтъргайстове  и обикаляха покрай него, като създаваха торнадо, после дъжд, слънце  и после всичко отново. Ред щеше да се побърка, и когато изкрещя на всички да спрат, чудатото същество се появи. приличаше на едно малко бебе с рогца, едновременно сладко и страшно.

-Защо го правиш? Какво сме ти сторили? - каза Ред.

-Да уточним... не се ли виновен ти за тези събития? - каза Бебето.

-Как така? -попита Ред

-Защото беше непослушен и не си изяде броколите... и сега ще скиташ в ада преследван от броколите. Хахах.

Момчето се събуди и си мислеше, че всичко е просто един кошмар, но не беше....

-Здравей, приятелю хах!

-аааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа

-ббббббббббббббббббббббббббббббббббббббббббббб

Досиетата ЛудостWhere stories live. Discover now