Сладоледът

25 1 0
                                    

Две деца се скитаха в призрачната гора, сам самички (ама, че смахнати деца). Видяха една сянка да ги следи. А те моля ти се стояха мирно все едно нищо няма да стане. Бяха толкова спокойни, а не изплашени. Сянката дойде и им се изрева силно пред лицата им, че чак на едното дете му излетя шапката, а те не трепнаха. Сянката застана там пред тях и им подаде ледено мразовит, синьо-зелен, много добре оформен и приготвен отлично сладолед.

Но... Оооо... беше само един. Ами сега? Тя го остави на пейката върху незнайно откъде дошла тавичка. Децата почнаха да се карат за него, а сянката се сме ела ли, смеела.

-Хей, деца вижте.-Тя им показала луната и докато се осетят сладоледа се раздвоил. Но дошъл нощния дух и изял сладоледа, оригинал се и се извинил, както подобава.

Децата започнали да плачат и да мрънкат, че им е изял сладоледа, и започнали да го гонят като му викали:

- Върни се да ти разпорим корема, та да си изядем сладоледа. Нощният дух бягал и крещял, защото децата го гонили с... цели пет лъжички. С чаени и супени.

Как щял да се измъкне?!?!

- Ааааа. Махайте се!!! Ще чакате до лятото за сладолед!!! Аааа лъжич...к..ии..  Бя..г..а.й... сян....ко бя...гай, че и тебе ще те погнат.

Той пищял и пищял, докато децата го гонели. Накрая го притиснали в някакъв ъгъл и той не можел да се измъкне. Децата го вързали. И насочили лъжчките си към него, когато... извадили кофички с крем.

-Сега виждаш ли?Какво ще стане с теб.ААА!

-Неееее!!! Защо? Защо ми го причинявате? - плакал и викал духът.

Досиетата ЛудостWhere stories live. Discover now