По времето когато всичко е летяло и падало с голяма скорост към земята, жевеели СППсК. Същества приличащи на прасета с крила. Живели безгрижно и свободно и без правила. Но те жевели в небесата, скрити в облаци и имало и други заселници като тях но били КпнМ. Котките приличащи на мишки, но с крила, били техните врагове. Между тези същества имало едно правило, никой да не стъпва в теритоята на другия.
Но един ден този мир бил нарушен. Едно малко и глупаво прасенце бе преминало в територията на котко мишките и коткото-мишките се ядосали много. Не искали тези същества в своята територия... нито едно. Явно прасетата не го разбирали напълно и не спазили обещанието си, за това котко-мишките решили да направят турнир по баскетбол и победителя получавал цялото кралство сред облаците. Те се съгласили, защото всеки искал да махне другите същества и да остане само единия вид. Мачът се очертавал да е тази вечер. Биха почнали веднага, но трябвало да се оправи игрището. Когато станало вечер и облаците били високо високо в тъмното небе мачът щял да започне. Как виждали ли? Ами облаците били много бели като ден. Само вождовете на съществата можели да го правят. Както разбрахте било светло като ден... Всичко бе изградено от облаци, но всичко бе с гравитация и някои облаци т.е. баскетболните кошове били много здрави, а топката от облак тежала точно колкото обикновена баскетболна топка. Облаците се изправили, за да са равни като асфалт. Отборите заеха позицийте си и мачът започна.
СППСК VS КПНМ !!!
Топката се падна на котко-мишките, те бяха по-бързи от прасета затова в първата част те водиха резултата бе 20:2. Но във втората част прасетата не се предадоха лесно затова преобърнаха играта на 21:20 за тях. Но така следваха още две части времето изтичане, а бяха равни. Следващият кош бе решаващ. Резултат бе 40:40, всеки очакваше котките мишки да победят, но не бяха прави, без да иска прасенцето което бе отговорно за цялата лудориия вкара кош, резултат вече бе друг. Тъкмо котките щяха да се оплакват, че не е честно, докато прасетата се кефеха, че са спечели.
За духа силен вятър и отнесе играчите от игрището, последваха гръмотевици и мълнии, и пред съществата се появиха боговете.
-Махайте се. Това е нашето място, вашето е долу на земята, новобранци такива. Палячовци.
Тогава бога на вятъра ги издуха към земята но и богинята на мълниите не изостана от отмъщението и им изстреля мълния в крилете за да се саморазрошат, за да не се качват повече горе. Когато паднаха вождовете на двете същества каза едновремено
-Това се казва двама се карат,. трети печели.
И така приключи небесният живот и на прасетата и на котко мишките. Чудите ли се защо сега по наше време има котки и мишки?! Е амиии, защото котките се скараха с мишита си природа и те мишките решиха да напуснат телата, и да бъдат вече самостоятелни.
Така приключи знаменитата баскетболна игра. Какъв неочакван обрат на нещата.
YOU ARE READING
Досиетата Лудост
MizahИскате да навлезете в един нов свят, в който всичко е различно? Където не ви е нужно да търсите логика? Е дошли сте на правилното място. Тук е нужно само да четете, а не да го разбирате. Само да се забавлявате, а не да се задълбочавате.