Kad māju biju iztīrījusi es atradu mazo bērnu baseinu kur varētu nomazgāt maksi. Tam sānā bija plaisa, bet to aizlīmēju ar vairākām kārtām pelēkās līmlentes.
Atradu pietiekami asas šķēres ar kurām varētu izgriezt savēlušos vilnu Makša kažokā.
Kad izgāju ārā lai sasauktu Maksi viņš bija beidzis ēst, izdzēris daudz ūdens un gulēja uz sliekšna purnu pagriezis pret sauli un ar aizvērtām acīm atkal izbaudīdams brīvību klusi nopūtās.
Es iztraucēju viņa saules vannošanos ar jaunu kažoka izskatu. Kad es biju izgriezusi visus kunkuļus un saķepušo spalvu, Maksis izskatījās kā puscirptas aita, tāpēc, tā kā bija vasara, es viņam noskuvu lielāko daļu kažoka. Kad biju beigusi, viņš izskatījās daudz labāk nekā iepriekš, taču vēl viņš bija jānovanno.
No dārza šļūtenes es bērnu baseinā salēju ūdeni un iesēdināju tur Maksi. Ap savu vēl projām ģipsī esošo roku es apsēju plastmasas maisiņu, lai ģipsis nesaslapinās. Sākumā Maksim nepatika, ka es viņu vannoju, taču vēlāk viņs ar prieku sēdēja ūdenī kamēr es viņu mazgāju.
Pēc Makša mazgāšanas ūdens bija necaurredzams un brūns, taču Maksis izskatījās pēc pilnīgi cita suņa. Beidzu viņa procedūras ar nagu apgriešanu un viņa kažoka noslaucīšanu dvielī.
Pēc vannošanās viņš apgūlās uz sliekšņa un turpat turpināja saules vannošanos.
Pirms es vācu nost Makša vannu, es viņam iedevu vienu no nopirktajiem kauliem. Viņš to bija godam nopelnījis.
Kad viss bija novākts, pienācis bija vakars. Es biju pārgurusi. Ar lauztu plaukstas locītavu paveikt visus darbus bija ļoti grūti un laikietilpīgi.
Bija jau tumšs, bet par spīti nogurumam un tumsai es devos meklēt kostu. Lukturīša mājās nebija.
Es devos uz tuvējiem laukiem visu laiku saukdama "Kosta, Kosta", parasti viņa atbild ar zviedzienu, bet šoreiz nakts melnumā, kur Kosta varēja būt neviens neatsaucās. Kostu neatrazdama es atgriezos mājās. Vecmāmiņa vēl krāca. Kostai paredzēto pušķīti skumji ieliku vāzītē un nopūtos. Man Kosta pietrūka.
Ielaidu Maksi savā istabā. Iekāpu gultā. Gandrīz jau biju aizmigusi, kad Maksis ieleca pie manis gultā, saritinājās kamoliņā un pēc brīža sāka klusi šņākuļotot.
ESTÁS LEYENDO
Meitene Kas Skrien Ar Vilkiem.
AventuraMeitenes sarežģītā dzīve un viņas bēdās līdzjūtīgā draudzība ar vilkiem, zirgiem... un citiem stāsta varoņiem ! ;)