Część 4 ''Dlaczego?'' (2/2)

212 19 28
                                    


*POV .TORT URODZINOWY* XD

Mój słodziak sobie smacznie spał ale zadzwonił mój telefon ... Edd przysięgam ,że jak go obudzisz to cię własnoręcznie ukatrupię. Odebrałem:

-Tooooord!

- Czego chcesz? Tylko się sprężaj bo Tommy śpi!- Powiedziałem szeptem.

-A skoro śpi to znaczy ,że żyje tylko tyle chciałem sprawdzić to do zobaczenia za 2  tygodnie!

-Aha.. no pa

Poczułem jak rączki mniejszego zaciskają się na mojej bluzie...

- T-tord-d ? -zapytał się takim głosem jak by się mnie bał

- Co się stało Tom? 

-B-band-daże chyba przeciekają - spojrzałem na swoją bluzę i później na jego ... to ewidentnie przeciekają.

- Poczekaj Tommy już je zmieniam - wziąłem mojego aniołka na ręce w stylu ślubnym i zaniosłem do łazienki. 

*POV .TOM*

Gdy Tord doszedł już do łazienki. Usiadł na kiblu ze mną na kolanach. Najpierw zaczął mi zdejmować bandaże z ud... nie zaprzeczę czułem się nieswojo i to nawet bardzo ale nie zajęło mu to dłużej niż 10 minut. Teraz zaczął zdejmować mi bandaże z nadgarstków. Gdy zobaczyłem co sobie zrobiłem kilka łez mi poleciało po policzkach. Tord to najwyraźniej zauważył. Ujął moje dłonie i je pocałował. Czułem jak moje policzki zrobiły się całe czerwone i nawet chyba kolorem przypominały jego bluzę. Tord na mój widok lekko się zaśmiał po czym dokończył bandażowanie. C-czy j-ja-a mu s-się podobam?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ludu oto moje ogłoszenia parafialne: 

Dziękuje z całego serducha tej oto pani :@Cutekittypl ( jak źle napisałam to sorry) za gwiastkowanie każdego rozdziału i miłych kom'ów!! I w ramach mojej wdzięczności oto art.:

Mam nadzieje ,że ci się podoba :3!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mam nadzieje ,że ci się podoba :3!!

no to na dziś koniec chyba ,że mi się będzie nudzić to wrzucę jeszcze jeden rozdział. A i mam do was pytanie ... rozdział z *kaszel* ma być szybko czy powoli ? (chodzi o 18+ dla nie ogarów ;-;)

No więc czekam na odp i was żegnam puki co!

Bayooooo<3!!!

Słów : 296 <3

Czemu zawsze musisz wracać... ?|TomTord Love Story|Where stories live. Discover now