Część 8 ''T-tord-d?''

192 16 9
                                    

*POV .TORD*

Obudziłem się wcześnie rano. I widok, który zastałem równał się z tym, który zawszę chciałem zobaczyć. Na mnie leżał....GOŁY TOMMY~ (O kurwa teraz już wiemy o czym śni Tord ;-;) Zostawiłem go na łóżku a sam poszedłem zrobić śniadanie. W lodówce nic nie ma...No kurwa. Pójdę do sklepu (czytaj: Biedry xD) kupić coś do żarełka. Napisałem notkę i położę ją Tommy'emu koło łóżka. Niech się nie martwi bez powodu.


*POV .TOM* *OKOŁO PÓŁ GODZINY PUZYNIEJ!!!* XD

Obudził mnie koszmar. Gdy otworzyłem oczy z krzykiem nie mogłem nigdzie dostrzec Tord'a. 

-T-tord-d?- C-czy on mnie-e zos-stawił?....Nie, nie mógł by tego zrobić. Zacząłem się rozglądać po pokoju. Zauważyłem notkę na szafce obok. Na pewno od Tord'a. Było na niej napisane tak:

'' Tommy jeśli wstałeś a mnie nie ma, to znaczy ,że jestem na zakupach. Za godzinkę wrócę od pisania tego 'listu'. Jest teraz 7:48. Nie martw się!

                                                       Buziaki ~Tord''

Heh.... czekaj która jest TERAZ godzina? Spojrzałem na telefon... 8:24.... Niedługo wróci. Muszę się ogarnąć. Wziąłem ze sobą czarne leginsy i pudrowy sweter. Idę się umyć po wczorajszym ;___;.

*POV .TORD* *PRZED DOMEM*

Właśnie otwierałem drzwi od domu. 

- Wróciłem!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I ja też wracam BITCHES!!! Macie tu to anime z High School:

Przepraszam, że nie ma kolorów ale nie zdążyłam dokończyć ;-;

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Przepraszam, że nie ma kolorów ale nie zdążyłam dokończyć ;-;. Ale chyba zrobie następnego bo mi się nudzi.

To pa! <3~

Słowa: 214 <3

Czemu zawsze musisz wracać... ?|TomTord Love Story|Where stories live. Discover now