Część 5 ''Kocham Cię?''

227 31 18
                                    


Ludzie dziękuje wam bardzo za 12 gwiazdek jesteście niesamowici!! I wasze komentarze naprawdę motywują mnie do dalszego pisania na wattpad'zie!! :3 w NAGRODE MACIE FILMIK U GÓRY SPECJALNIE GO DLA WAS SZUKAŁAM W ''HISTORIA PRZEGLĄDANIA'' PRZEZ 30 MINUT WIĘC OGLĄDAĆ NIE MARUDZOĆ!! x'''D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*2 dni puzyniej!!!*

Właśnie leżałem w łóżku i nie wiedziałem co się ze mną dzieje. Jedyne co pamiętałem to jak Tord mnie bandażował w łazience. Usłyszałem ,że ktoś wchodzi po schodach ... to na pewno Tord. Drzwi się otworzyły.

- Tommy! Nareszcie się obudziłeś! - Powiedział radosnym głosem rogaty. Usiadł obok mnie na łóżku. -No pokarz rączki -

-...- Nie wiem czemu ale cały czas chciało mi się płakać na ich widok. Może dlatego ,że przypominały mi o tym co chciałem zrobić? Nie wiem... Podałem karmelowowłosemu (wtf? tak to się określa kolor włosów?) moją rękę druga została pod kołdrą. Chłopak ujął moją rękę swoją ,a drugą złapał z mój policzek wycierając przy okazji łzę ,która po nim spływała.

-Ej ... Tommy nie płacz... nie jestem na ciebie za to zły...- Przybliżył swoją twarz do mojej tak ,że stykaliśmy się czołami. Nagle wyższy pocałował mnie w czoło... i to było nawet przyjemne.

-heh... T-to-or-rd ?-

- Tak ?-

-K -k..... ja... eh n-nie-e ważn-ne - chyba sie domyślacie co chciałem mu powiedzieć c'nie ?

- Wszystko co jest wypowiedziane z twojich pięknych ust jest ważne- Uśmiechnoł się do mnie ... zalotnie? Nie wiem jaki ma wtedy ryj ale teraz robił podobny.

*POV .TORD*

- J-ja-a ... k-koch-ham-m c-cię ? -powiedział cały czerwony. Jezu czy ...czy on powiedział ,że mnie kocha ? Jestem taki szczęśliwy! Złapałem go za biodra przysuwając się do niego (bo Tom nadal siedzi na tym felernym łóżku) . Nasze usta dzieliły milimetry ... aż zetknołem je ze sobą... Jego malinowe i pełne usta na mojich... AH I ,ŻEBY TO SIE NIE SKOŃCZYŁO!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kto chce 18+ w 7 rozdziale ? Niech da gwiazdkę i komentarz!

JAK BĘDZIE 5 GWIAZDEK DAJE 6 ROZDZIAŁ A PO NIM ODRAZU 7!!!

BAYOO~~<3

Słowa:328 <3

Czemu zawsze musisz wracać... ?|TomTord Love Story|Where stories live. Discover now