Κεφάλαιο 5

56 8 4
                                    

Τρίτη 07:02

Το φως περιέλουσε το δωμάτιο κλέβοντας λίγο χώρο από την άτσαλα ριγμένη κουρτίνα του. Η Λιν είχε απλώσει το χέρι της πάνω στον θώρακα του άνδρα της σε μια απόπειρα να τον καθησυχάσει μετά τον βραδινό του εφιάλτη. Είχε ήδη περάσει η ώρα και έπρεπε να σηκωθούν.

Μετα από ένα γρήγορο καλημέρα και μια καθιερωμένη σφιχτή αγκαλιά το ζευγάρι σηκώθηκε να ετοιμαστεί για τη δουλειά.

Ο Τζον αφιέρωσε ένα λεπτό για να κοιτάξει τον εαυτό του στον καθρέφτη. Ένας ολόκληρος μήνας ψυχοθεραπείας και το πρόσωπο του έμοιαζε ακόμα καταδικασμένο. Είχε καιρό να περιποιηθεί και παραμελλούσε ασύστολα την Λιν. Το μωρό δεν το είχε καν ευχαριστηθεί. Κοίταξε στον καθρέφτη πιο προσεκτικά και έφερε στο μυαλό του τα λόγια του Πάτρικ " το ίδιο θα έκανα και γω...". Ύστερα έβγαλε τα ρούχα του και κοίταξε το πόδι του. Οι πληγές δεν είχαν ακόμη αναρρώσει. Το πόδι του είχε σχεδόν κοπεί από το τελευταίο βασανιστήριο αλλά μπορούσε πλέον να το περπατήσει καλύτερα. Έπρεπε να αλλάξει, να αφοσιωθεί στον εαυτό του και στη νέα του υπόθεση. Μια κοπέλα ήταν νεκρή και ήταν στο χέρι του να βρει το δολοφόνο της.

Έβαλε ένα ωραίο, ζεστό πουλόβερ, το κλασικό του τζιν και πήγε να κάνει μια τρυφερή αγκαλιά τη Λιν.

Ύστερα έφυγε για τη δουλειά.

08:00

Ο Πάτρικ ξαφνιάστηκε μόλις τον είδε. Δεν είχε ξαναδεί τον Τζον τόσο περιποιημένο. Τον θαύμασε για άλλη μια φορά και ύστερα αφοσιώθηκε στον υπολογιστή του μελετώντας τις νέες εξελίξεις.

"Τι νέο έχουμε;", ο Τζον έδειξε ενδιαφέρον και ανοιγόκλεισε τα μάτια του για να εστιάσει στον υπολογιστή.

"Δεν βρέθηκε κάνεις άλλος να την αναζητήσει. Οικογένεια όντως δεν υπάρχει.
Το θύμα επιλέχθηκε τυχαία ή κάτι άλλο μας διαφεύγει."

"Νιώθω σαν να ψάχνω ψύλλους στα άχυρα με αυτή την υπόθεση."

"Υποθέτω πως θα μείνει για πάντα σαν μια από τις ανατριχιαστικές ανεξιχνίαστες υποθέσεις που θα συγκλονίζουν την εποχή μας ", είπε σαρκαστικά ο συνεργάτης του.

" Κόψε το δούλεμα Πάτρικ, κοίτα καμία άλλη υπόθεση να περάσεις την ώρα σου... "

Ο Πάτρικ στριφογύρισε την καρέκλα του και τράβηξε έναν ακόμη φάκελο από τη στοίβα με τις καινούριες υποθέσεις.

Το τηλέφωνο χτύπαγε πάλι και ο Τζον βγήκε στο μπαλκόνι, όπου ο γραμματέας του έτριβε ένα ακόμη τσιγάρο. Ήταν έτοιμος να τον αρπαξει από το αφτί όταν ο Πάτρικ έτρεξε αγωνιωδώς προς το μέρος τους. "Πρέπει να έρθεις μέσα οπωσδήποτε..."

Sleeping Beauties Where stories live. Discover now