Ο Μπάρις Γουίνστον ήταν ένας ήσυχος οικογενειάρχης, που από το να κλαδεύει τον κήπο του στην οδό Queens, κατέληξε να αντικρίζει έναν προβληματισμένο αστυνομικό, σε ένα ήσυχο δωμάτιο του τμήματος.
Η αστυνομία ζητούσε μόνο εξηγήσεις, προκειμένου να βρει τη σύνδεση μεταξύ των δύο κοριτσιών.
Δεν υπήρχε λόγος να αγχωθεί, παρά μόνο να αποκαλύψει όσα ήξερε.Η Ματίλντα Γουίνστον από την άλλη δεν ήταν σε θέση ακόμα να μιλήσει... Περίμενε έξω τον άνδρα της μαζί με τον Πάτρικ, ο οποίος της προσέφερε έναν ζεστό καφέ.
Η κόρη τους δεν είχε επιστρέψει χτες στο σπίτι, όπως αποκρίθηκε και είχαν ήδη φάει όλο το βράδυ ψάχνοντας να την βρουν. Είχαν πάει στην αστυνομία με μια εφηβική φωτογραφία της και η Έριξον είχε τύχει να την δει. Τους είχε πει να ξαναπεράσουν σε περίπτωση που δεν είχε δώσει σημάδια ζωής για ένα εικοσιτετράωρο, αλλά δε μπορούσε ακόμη να δηλώσει εξαφάνιση.
Ήταν πολύ νωρίς.
Επίσης ήταν δεκαεφτά χρόνων, άρα υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να το είχε σκάσει για λίγο από το σπίτι. Τέτοιες περιπτώσεις έφταναν καθημερινά στο τμήμα εξαφανίσεων και δεν ήθελε να χάνει την ώρα της με ένα ακόμη κακομαθημένο κοριτσάκι, που ήθελε να κάνει την επανάσταση του.Τρίτη 16:42
"Κυριε Γουίνστον, θέλω απλώς να σας κάνω κάποιες γρήγορες ερωτήσεις σχετικά με την υπόθεση...", ο Τζον πήρε το στυλό του και ένα δερμάτινο σημειωματάριο και κάθισε στην αναπαυτική του καρέκλα οκλαδόν.
"Δεν ξέρω αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι, άλλα θα προσπαθήσω. ", είπε ο ανυπεράσπιστος πατέρας, σκουπιζοντας τα δάκρυα στα μάτια του.
Δύο φωτογραφίες εμφανίστηκαν πάνω στο τραπέζι. Η μία ήταν της κόρης του,την αναγνώριζε. Η άλλη ήταν μιας κοπέλας που δεν ήξερε. Φάνηκε από το βλέμμα του πως δεν την είχε ξαναδεί.
Ο Τζον, κατανοώντας την σύγχυση, του έδωσε επιπλέον εξηγήσεις.
"Ονομάζεται Λουίζα Καρ... βρέθηκε στο πάρκο Χάιντ το Σάββατο, και από ό,τι φαίνεται, δολοφονήθηκε από τον ίδιο άνθρωπο που πήρε την κόρη σου."
"Έχει σκοτώσει και άλλες κοπέλες δηλαδή;", πόσο τρόμο είδε τότε ο Τζον στα μάτια του!
Δεν περιγράφεται!"Μέχρι στιγμής έχουν επιβεβαιωθεί μόνο αυτές οι δύο περιπτώσεις, αλλά πολύ φοβάμαι πως αν δεν κάνουμε κάτι άμεσα, θα συνεχίσει να σκοτώνει.
Για αυτό σας φώναξα εδώ, για να βρούμε μια σύνδεση σε αυτά τα δύο γεγονότα."
ESTÁS LEYENDO
Sleeping Beauties
Misterio / SuspensoΈνα συνταρακτικό θρίλερ, Ένα νεκρό κορίτσι Και ένας στυγερος δολοφόνος έρχονται για να ταρακουνήσουν την καθημερινότητα σας! Το Sleeping Beauties διαδραματιζεται στο παγερό χειμωνιάτικο τοπίο του Λονδίνου και ακολουθεί τη πορεία ενός αστυνομικού ο ο...