Chapter 3

19 2 0
                                    


•Rec 🎥

Ready! Action! 🎬

Okay guys sorry siaran tergendala...battery kamera low laa plk lupe dorang nak tukar wktu break td...okay dorang dh okay...Take action Lee Chul Gi.

"Okay Author...Oppps sampai mana td owh yeaa result utk kemahiran matematik... jawapan tepat dan padu dimenangi oleh Minhyun+Woojin & Sungwoon+Jisung jd sila ambil lencana W setiap sorang..tahniahh!" Kata Chul Gi.

"Yeah aq menang lagi yahoo aq punya dh ada dua hip hip horayyy😁" kata Jisung.

"Eleh aq pon sama la ada dua lencana W puihhh!!😒" kata Woojin.

"Yes!!dh dpt yeah yeah wohoo!!"balas Minhyun.

"Halamak kecoh ah korang aq pon sama dpt satu nnti aq menang dpt bnyk org kata sikit2  lama2 jadi bukit😉😉"kata Seongwoo.

"Perghhh korang palau aq an skrg mcm nih kawan aq thu la aq ni x pandai main game at least bagi la aq 1 lencana W hyung2 kesayanganku dan Woojin sekalian😭😭" kata Jaehwan.

"Oit Jisung hyung bgi la 1 lencana W tu kat Jaehwan nih ha sian dye dh la populariti no.yg tercorot ni pula dpt telur ayam kesihan dye😊"kata Sungwoon.

" ah alah Jaehwan nih wat drama sedih lak aq x nk bgi lencana W ni aq nk kau berusaha untuk dptkn lencana ni supaya kau boleh dpt lencana dgn adil😎😆" kata Jisung.

"Eleh ckp jelah x nk bgi apelah hyung ni kan senang x payah nk bagi semangat bagai😑"kata Seongwoo.

"Entah hyung ni ckp jelah xnk bagi😑😞yelah2 Jaehwan cuba nnty dpt kan lencana tu bnyk2...Thanks hyung bgi semangat kat hwan😍😄" balas Jaehwan.

"Okay dah2 dgn drama sedih medih ni....memandang kan ada 4 org yg menang aq nk hnya 2 org dripda yg menang tadi je sbb aq ada kejutan untuk sape yg menang nnti.....so let's see who the winner so the game is......."kata produser.

"Alaa game pulak kali ni??"kata Jaehwan.

"Oit Jaehwan game ni bkn untk ko la ni sape yg menang tadi ko ni kan!!🙉🙉"kata Minhyun.

" oh yea ek oh salah la ni okay baru je nk main game nak menang n dpt lencana W  😞😞"balas Jaehwan.

"Okay gamenya adalah...chicken fight...cara permainannya pemain akan berdiri dgn satu kaki dan kaki ag satu disilangkan utk berentap dgn musuh dgn hanya menggunakan lutut...so ahli yg menang td Minhyun+Woojin menentang Jisung+Sungwoon. So kami dh ready gelanggangnya di suatu bilik...ayuh!kita bergerak ke sana! "Kata produser.

ayuh!kita bergerak ke sana! "Kata produser

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nie laa contoh chicken fight guyss...yg mana xtw...huhu.

Kepada Seongwoo dan Jaehwan jd penonton jelaa kat tepi yeaa...

Wanna One MissionWhere stories live. Discover now