Pkul 10......
"Pemenang bgi mission yg pertama ialah..... (OMG!! sape pemenang nye arrghh x sabar nk thu hehehe terover lak)........dri Grouppppp....
Dup dap dup dap jantung mereka berenam berdegup dup dap dup dap
"Ish cepatlah produser ni pon saje je lmbt2" Kata Woojin.
"Entah produser ni!! 😒😠"Kata Seongwoo.
"Korang brdua ni sabar boleh x mna x nye produser tu x habis ckp korang dh menyampuk 😐😑" Kata Jisung smbil silangkn tgnnya.
"Entah korang ni boleh senyap x? Prodoser nk ckp tu... Ya!!! Parli ya ahjusshi.. "Kata Minhyun...yelah sape x Berdebarkn bila nk umum pemenang smua org mcm tu ye x hehehe terlebih lak author ni...
"Author cepatlah bgithu sape pemenangnye dh x sabar ni~~🎤🎤"Kata Jaehwan.
Yelah3 okay fine!! Tp aq x nk bgithu korang ... oit Lee Chul Gi dh bgithu je la dyeorg ni kang merajuk lak nnti... 😜
"Okay memandangkn author dh marah oklah saya umumkn sape pemenang nye OK pemenangnyeeee adalah.......Groupppppppppp dram please Grouppp Aaaaa dgn markah 85 manakala group B dgn 80 markah~~~ tahniah!!! Nah lencana W setiap sorang.
"Yaaaay yahoooooo!!! Aq dh agak dh aq akn menang"Kata Seongwoo."Yeah group kita menang hip hip hoorayy🎉🎊"Kata Jisung.
*menari mcm org gila* 👈Woojin menari smbil tunjuk lencana W kat dyeorg yg kalah iaitu group loser hhehe opps group B la..
"Eleh bru menang sekali ada bnyk lagi game nk main beza pon 5 mata je😒"Kata Minhyun.
"Entah korang ni melebih lak 5 markah je ponnn 😛"Kata Sungwoon.
"Okay kepada yg kalah iaitu group B aq ada surpriseee utk korang iaitu....again dram please...."kata Chul Gi.
"Halamakk kalah pon nk dram jgk ke 😒" balas Jaehwan.
"Apa laa surprise produser agaknya😖"jwb Sungwoon.
"Okay kmi dh sediakn 3 air utk korang tp salah satu drpd 3 air tu mengandungi bahan yg sedaaaap punye hehehehe😁😁😏"kata produser.
"Kitaorg dpt air ko ado!! 😏😛" Kata Jaehwan.
"Okay masing2 yg kalah sila ambik air dihadapan anda smua 🍹🍹🍹"Kata Chul Gi.
Masing2 ambik satu sorang Sungwoon ambik yg belah tengah, Minhyun ambik yg belah kiri manakala Jaehwan ambik yg belah kanan.
"Camner nak thu dyeorg minum air yg Istimewa tu?"Kata Jisung.
"Ala senang je tgk la sape wat muka buruk tu 😋😂"Kata Woojin."Habisla korang kena minum entah2 ada rasa wasabi ke kat dlm air tu hahahahahaha👹😂😂"Kata Seongwoo.
"Dh la minum jelah"Kata Minhyun.
Dyeorg pon minum air itu dgn perasaan takut,nervous, seram smua adalah senang citer.... First2 mereka mmg buat muka tenang x smpai 3 saat... Minhyun muntah "blueeekk!! 😨😬 air ape ni!! 😧😵😵"
Yg lain elok je smpai Minhyun muntah....
YOU ARE READING
Wanna One Mission
FanfictionMengisahkan 6 sahabat ahli wanna one iaitu Minhyun,Seongwoo,Woojin,Jisung,Sungwoon dan Jaewhan dlm melaksanakan misi yg extreme dgn denda yg telah disediakan. Saksikan misi yg dilaksanakan oleh mereka.