Comel gmbr Ong yg kt atas nie 👆😍😍
Okay abaikan thu laa lpas nie Ong yg masuk...hehehe....Ready!
Set!
🔔🔔🔔Maka bermulalah perjalanan Seong woo kt dlm pagar sesat nie...
POV ONG
Wow best nie pagar sesat nmpk menarik dasyat laa kru n produksi bertungkus lumus utk buat pagar sesat nie...
Ggggggrrrr 😩~ (bunyi perut Ong)
Alamak time2 nie laa lapar...agak2 ada makanan x kat sini bole aq relax2...lepak2 makan....
Aq rasa dh jauh masuk tp xjmpe pon mini gamesnyaa....aduyaiiii...xpe sabar Ong sabar nnty muncullah game itu
END POV
Jalan mati pastu sesat patah blk bru laa jmpe mini games yg dicari...
"Akhirnyaaa waduh2 jenuhh cariknyaa...aduyaii game ape ini"
"Selamat dtg ke permainan menterbalikkan syiling aka coin yg ada ats meja ini"
"Owhhh....senang je nie"
"Seperti yg anda ketahui 3 cubaan utk mendapatkan badge ini"
"Okay baiklahh mari kita mulakan misi"
Maka bermulalah Ong jalankan misi pertamanyaa...
Dgn fokus pada cubaan pertama namun gagal utk terbalikkan coin tersebut.
Try yg kedua dgn berhati hati dan azam yg tinggi utk menang membuahkan hasil dan akhirnya berjaya!
"Tahniah nie 2 lencana W anda"
"Yesss dpt pon nasib baik aq gempakk hahahaha"
So dia pon memulakan perjalanannya utk ke misi seterusnyaaa....
Jln punya jln dan masuk ke lorong belah kiri dan dia menjumpai misi yg kedua.
"Cabut undi di dlm balang yg disediakan" kata Jae Min kru yg terlibat.
"Arasso" balas Ong.
"Owh bulu tangkis"
"Okay timbang bulu tangkis sebanyak 10x mcm biasa 3 cubaan terawal memenangi lencana W"
"Whatttt! Dgn bulu tangkis nie...mcm susah jea nk lpas....waduh2 knp aq pilih yg susah2 nie"kata Ong.
Dia pon memulakan misinya....cubaan pertama gagal dgn timbangn sebanyak 4x.....yg kedua dia hampir berjaya tp timbangan yg terakhir terlampau jauh dan xdpt ditimbangnya...
Cubaan terakhir utk dpt lencana W dan dia berjaya juga timbang sebanyak 10x ....wah bersungguh sungguh dia mahu dapatkan lencana W tersebut.
"Yes akhirnyaa trimas....kamsahamida *sambil mencium lencana tersebut.
Namun dia meneruskan perjalanan nya tp jalan mati...terpaksa berpatah balik dan ikut laluan yg berbeza sehinggalah dia menjumpai misi yg selanjutnya.
"Now pilih nombor mana yg anda mahukan"
"Hmmm nombor ✌" lalu dia membukanya dan terlihat 20 earphone yg tersimpul.
"Anda perlu meleraikan kesemua earphone dlm masa 3 minit utk 3 lencana W, 5minit utk 2 lencana W dan 8 minit utk satu lencana W....kalau lebih dr 8 minit xdpt apa2...sekian" kata Min Jung sampai xcukup nafas dia bercakap...huhu
"Owh okay nie aq perlu pantas"
"Masa bermula sekarang!"
Dan Ong pon memulakan misinya dgn teliti dan gerakannya pon pantas seolah olah pakar dlm meleraikan ikatan tali tersebut.
YOU ARE READING
Wanna One Mission
ФанфикMengisahkan 6 sahabat ahli wanna one iaitu Minhyun,Seongwoo,Woojin,Jisung,Sungwoon dan Jaewhan dlm melaksanakan misi yg extreme dgn denda yg telah disediakan. Saksikan misi yg dilaksanakan oleh mereka.