Memang mengambil masa yg lama utk kira sbb masalah teknikal dan pemenangnyaa adalahhh 🎺🎶🎶
"SERIIIIII!!! Dgn mata 15 berbalas 15...wow saingan sengit antara mereka berdua....."kata produser.
"So kita di pemutus seri antara Sungwoon dan Woojin.
Permainannya adalahh kmi dh sediakan 6 biji dumplings salah satu dumplings adlah inti wasabi siapa dpt wasabi dye kalah" kata Chul Gi.Mereka berdua pon pilih dgn berhati hati
"Hyung pilih yg nie"kata Sungwoon.
"Hyung dh pilih aq pon amik yg nie laa" balas Woojin.
Mereka pon makan n still selamat ag...next mereka pilih ag...
"Kalah laa hyung" kata Woijin.
"Eleh ko laa kalah Woojin" jwb Sungwoon.Mereka pon makan cubaan ke dua dan masih terlepas ag....n the last one...Woojin ambik yg kanan dan Sungwoon ambik yg kiri...
"Ni dh tinggal dua biji ni maknanye satu ada wasabi la kan hahahaha aq nk tgk muka yg tahan wasabi ni mcm mna mesti buruk kan...hahahah😏😏😝"kata Minhyun.
"A'ah mesti pedas smpai rasa kat hidung hahaha 😊😏" kata Jaehwan yg katanye pernah mkn wasabi waktu kecik.
"Abislaaa korangg mukaa spe yg hidung dye keluar api nnty...huhu" balas Jisung.
Mereka pon makan dan tiba2 Woojin terbehenti dan kepedasannn...
"Arghhh tolong2 pedasssss nakk airrr arghhh *sambil kipas2 mulut mnta air"kata Woojin.
Segera kru berlari mmberi air kpd Woojin yg kepedasan.
" oiii sedapnyaa yesss aq menangg *mulut penuh dgn dumpling" balas Sungwoon.
"Kita dh thu pemenangnyaa Mr Ha ambil lencana anda * sambil tunjuk lencana W kpd semua" kata Chul Gi.
"Perlawanan terakhir antara Jaehwan dan Seongwoo...sila ambil kedudukan di mana Seongwoo mulakan dlu...dan Jaehwan g tutup mata kat sana...Seongwoo pon start...
Bang! Bang! Bang! Selama 40 seconds...dan markah tlh dikira dan sekarang giliran Jaehwan...
Dye pon ambil pistol and mula la Bang! Bang! Bang! 🎶 BANG! BANG! BANG!
BANG! BANG! BANG!
ppangya ppangya ppangya
BANG! BANG! BANG!
BANG! BANG! BANG!
ppangya ppangya ppangyada kkomjjak mara da kkomjjak ma
da kkomjjak mara da kkomjjak ma
oneul bam kkeutjang boja da kkeutjang bwa
oneul bam kkeutjang boja
ppangya ppangya ppangya....🎶🎶*Seongwoo menyanyi kuat2 smpai Jaehwan terganggu."Woi senyap lah sikit sakit telinga aq dgrnye"marah Jisung kpd Seongwoo yg tgh terjerit2 mcm org gila...sedangkan Seongwoo x dgr ape2 pon dri Jaehwan sbb dye still pkai penutup telinganye itu...
"Entah Seongwoo ni saje je nk bgi org kalah sian Jaehwan kitew"kata Minhyun.
Selepas 40 saat....markah pon tlh readyy....
"Markah dh ada di tangan saya...dan pemenangnyaaa adalahh *jeng jeng jenggg* dgn mata 13 berbalas 11 dan pemenang utk mata 13 jatuh kpd.......
Dum dum dammmm prangggggg tingg...."Mr Pemusnah Ong kedek kedek Ong kedek kedek....nah ambik lencana ini" Kata produser.
"Xyh laa nak perli orang sgt 😑😑😑" balas Seongwoo.
"Alaaa kalah lagi hurmmm malang laa aq arini huhu" jwb Jaehwan.
"So korang yg kalah kena belanja yg menang deal is deal😏😏"kata Minhyun smbil tunjuk kat org yg kalah.
"Ermm yelah aq thu huh abis duit aq dh lah kena belanja 3 org aduhaii😑😫😰"balas Jisung smbil mengeluh.
YOU ARE READING
Wanna One Mission
FanficMengisahkan 6 sahabat ahli wanna one iaitu Minhyun,Seongwoo,Woojin,Jisung,Sungwoon dan Jaewhan dlm melaksanakan misi yg extreme dgn denda yg telah disediakan. Saksikan misi yg dilaksanakan oleh mereka.