Chapter 13

11 1 0
                                    

🎶Misi oh misi di manakah kmu (sambil bersiul)...

Akhirnya Sungwoon jmpe misi nye yg pertama.

"Pilih dlm balang nie satu bola"

Maka sungwoon pon memasukkan tgnnya dan dapat bola sepak.

"Bola sepak!!"

"Okay timbang bola sebanyak 10 kli dlm 3 cubaan...klo lebih dr 3 kli xdpt bw pulang lencana W ini"

"Wahh okay2 no hal"

Sungwoon pon mulakan misinya itu...cubaan pertama gagal kerana dpt timbang 6kli sahaja. Namun pada cubaan kedua Sungwoon berjaya selesaikan misi nya.

"Ini 2 lencana W anda...tahniahh...anda bole g ke misi seterusnya!"

"Yess bole kumpul bnyk nk kalah kan dorang sume nie...hehehe"

Dia pon berlalu dan ikut kesemua laluan walaupn jln mati xnk terlepas satu misi pon...dan dia jmpe misi kedua..

"Misi ini perlu terbalikkan ddakji ini dgn 3 cubaan dan klo lbih drpd 3 try you got nothing! Dan perlu selesaikannya utk ke misi yg seterusnya"

"Alamakkk ddakji ini aq xpakar sgt tp aq akan cuba yg terbaikk, okay mulakan Fighting!!"

Dia dgn semangat dia walaupn xpakar main game ddakji nie....dia tetap tekad utk dpt badge tersebut.

Cubaan pertama gagal

"Aishhh xpe2 ada 2 lagi....tolonglaa terbalik wahai ddakji"

Cubaan kedua pon gagal sebab tersasar.

"Lantak laa dpt xdpt badge tu janji ko terbalik laa ddakji ku (sambil cium ddakji tersebut dan berharap akan terbalik)

Cubaan terakhir ddakji tu akhirnya terbalik tp dia terlampau kuat sgt sampai terbalik ke tmpat asal smula so x dikira.

"Xde badge W utk anda tp kne selesaikan misi ini juga"

"Aduh dh terbalik tp knp terbalik sampai asal kalo xdh dpt dh tambah koleksi nie"

So Sungwoon pon berusaha sehingga berjaya selesaikan misi ddakji nie

P/s: sampai 5 kli bru berjaya terbalikkan.

"Aduhh akhirnya berjaya jgk dpt laa aq gerak ke next misi aduhhh"

Dia pon beredar utk cri misi ketiga bg diri dye sampai lalu kat tmpat permulaan pastu terpaksa berpatah blk.

Akhirnya dia menjumpai misi ketiga nya...

"Pilih antara satu,dua dan tiga"

"Hmmm aq suka tengah2 aq pilih nombor 2"

"Okay buka laa"

Sekali buka Sungwoon dapat 10 earphone yg tersimpul.

"Leraikan earphone tersebut dlm masa 3 minit utk 3 lencana W, 5 minit utk 2 lencana W dan 8 minit utk 1 lencana W lebih dr had masa ditetapkan xdpt lencana W"

"Owh okay2 ....mari kita mulakan!"

Dengan semangat Sungwoon pon memulakan misinya...

Dan masa berlalu begitu pantas...

1 minit ~

2 minit ~

3 minit dh pon berlalu~

"3 lencana W terbang hilang~~bye2"

Berpeluh peluh Sungwoon fokus utk leraikan earphone nie..

Dan akhirnya Sungwoon berjaya membawa pulang 2 lencana W.

Wanna One MissionWhere stories live. Discover now